Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عظیم آسوده یدکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محمدعلی اسلامی، واقف اسفراینی قطعه زمین 250 متری خود را به ارزش 2.5 میلیارد ریال به نیت توسعه مسجد خمسه طیبه این شهر وقف کرد.
وی افزود: همچنین یک منزل 100 متری به ارزش 170 میلیون ریال توسط محمدعلی عابدی وقف ساخت حسینیه در این شهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام آسوده یدکی گفت: رضا اسماعیلی دیگر واقف این شهرستان نیز یک هکتار زمین زراعی به ارزش 250 میلیون ریال را وقف امامزاده حمزه(ع) اسفراین کرد و 140 اصله نهال پسته را نیز به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال به نیت هزینه کرد در آیین های موالید و وفیات 14 معصوم (ع) وقف کرد.
وی گفت: واقف فاروجی، لیلا نوروزیان نیز در دهه وقف منزل خود را در روستای چوکانلو به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال به نیت انجام فعالیت های قرآنی وقف کرد.
حجت الاسلام آسوده اظهار داشت: با وقف های جدید، مجموع موقوفات ثبت شده استان از ابتدای امسال به 32 وقف رسیده است.
خراسان شمالی پنج هزار و 575 موقوفه و 11 هزار و 328 رقبه دارد.
ط/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی خراسان شمالی زمین مسجد وقف دهه 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۴۸۲ مورد تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی بروجن افزود: با تلاش و پیگیری مامورین ضمن هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان، از یک دستگاه خودرو سمند در عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • بورل: ایران و کره شمالی، کشورهایی هستند که بیشترین تحریم‌ها علیه آن‌ها اعمال شده است
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان