Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@22:27:33 GMT

پدر شوهر آینده، سارق از آب درآمد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۷۶۷۶

سرهنگ جمشید باقری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت چند خانواده از محله‌های مختلف شهر همدان مبنی بر کلاهبرداری و سرقت طلاجات و اموال با ارزش منزلشان توسط فردی که خود را خواستگار جا می‌زد، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران کلانتری 19 شهرک فرهنگیان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران واحد تجسس کلانتری در بررسی‌های اولیه دریافتند که سارق با شناسایی خانواده‌های کم‌درآمد و دارای دختر دم‌بخت، به بهانه خواستگاری برای پسر خود وارد منزل آنها شده و پس از چند بار رفت و آمد و جلب اعتمادشان، در فرصتی مناسب اقدام به سرقت طلاجات و اموال با ارزش آنان کرده و متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری بیان کرد: متهم که پسر خود را کارمند و دارای حقوق بالا معرفی می‌کرد، در مواردی هم برای سرقت به زور متوسل شده بود که همین امر عزم مأموران را بر دستگیری هر چه سریع‌تر او جزم کرد.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام تحقیقات و شگردهای خاص پلیسی، متهم را شناسایی و در یکی از مناطق حاشیه‌شهر در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: خواستگار قلابی پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی به 5 فقره کلاهبرداری اعتراف کرد و گفت با شناسایی خانواده‌های کم‌درآمد و بی‌سواد که دارای دختر دم‌بخت بودند، به آنها نزدیک شدم و پس از جلب اعتماد آنان اقدام به سرقت طلاجات و اموال با ارزش منزلشان کردم.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهم برای بررسی جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت، از شهروندان و خانواده‌ها خواست تا از اعتماد بی‌جا به افراد غریبه که شناختی از آنها ندارند، خودداری کرده و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند