Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه برگزاری کنگره شهدای روحانی و طلبه غرب گیلان مسئولان فومن با خانواده شهدای روحانی این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فومن، در آستانه برگزاری کنگره شهدای روحانی و طلبه غرب استان گیلان صبح امروز(سه‌شنبه،۲۹ آبان) فرماندار، رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولان فومن با خانواده‌های شهیدان روحانی میریحیی پور، دقیقی و پورخوش سعادت دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار حجت‌الاسلام سید محمدحسن صفوی نیز با اشاره به این که شهداء برای جوامع خود عزت و امنیت به ارمغان می‌آورند، اظهار کرد: بزرگواری شهداء و ایثار خانواده‌های ایشان باید همیشه مورد توجه ما قرار داشته باشد.

 

امام جمعه فومن دو امتیاز شهید میریحیی پور را سیادت و انتساب به اهل بیت (علیهم السلام) و همچنین روحانیت و طلب علم الهی نام برد.

 

محمود قاسم‌نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهرستان فومن به داشتن شهدای روحانی و طلبه افتخار می‌کند.

 

فرماندار فومن افزود: وظیفه ما قدردانی از شهدا و خانواده‌های آنان است که برای عزت و سربلندی ایران اسلامی بهترین سرمایه خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

 

بهروز محمدی تصریح کرد: امنیت امروز جامعه مرهون خون شهدا و جانفشانی های جانبازان و ایثارگران است که با حضور در جبهه های حق علیه باطل، اجازه ندادند دشمن خدشه ای به امنیت و آرامش ملت وارد کند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن با بیان اینکه شهدا درس آموختگان مکتب عاشورا هستند، خاطرنشان کرد: پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام آنان وظیفه سنگینی است.

 

وی با بیان اینکه شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده است، اظهار کرد: همه ملت ایران زندگی مادی و معنوی خود را مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان انقلاب اسلامی هستند.

 

گفتنی است؛ نخستین کنگره شهدای روحانی و طلبه غرب گیلان با محوریت عارف روحانی آیت الله بهجت فومنی(ره) به میزبانی شهرستان فومن روز چهارشنبه(30آبان) برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: آذربایجان غربی حسن روحانی هفته وحدت استان همدان ارومیه سفر استانی خوی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان بیرجند کردستان آیت الله بهجت فومنی پاسداشت شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نایبی عصر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران، ضمن ابراز خرسندی از عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» توسط سپاه پاسداران از برگزاری یادواره «شهدای اقشار» در شهرستان‌های استان تهران تا قبل از سوم خرداد ماه و سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

نایبی با اشاره به تجربه موفق برگزاری یادواره «شهدای اقشار» در کنگره ۲۴ هزار شهید تهران، اجرایی کردن این اقدام، در شهرستان‌های استان را حرکتی بزرگ دانست و گفت: در نظر داریم با اجرای این یادواره، در خلال برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید، هر شب پنج نفر از خانواده شاخص شهدای اقشار را از شهرستان‌های دیگر و مجموعاً ۹۰ نفر از خانواده شهدا به اجلاسیه دعوت شوند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران هدف از برگزاری کنگره شهدا را گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و عنوان کرد: انتظار این است که این مراسم در هر شهرستان با اثرگذاری بالا و حضور گرم مردم و مسؤولان برگزار شود.

وی در ادامه یکی از امتیازهای برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران را عدم تمرکز در یک نقطه اعلام و بیان کرد: اینکه تمام شهرستان‌های استان تهران در برگزاری این کنگره سهیم هستند و هر کدام نقشی را ایفا می‌کنند باید به فال نیک بگیریم.

نایبی با اشاره به مشارکت فرمانداران در برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران از آنان خواست برای قدردانی از صبر، متانت و از خودگذشتگی خانواده شهدا با تمام توان پای کار باشند تا این مراسم به بهترین شکل برگزار شود.

کد خبر 6080366

دیگر خبرها

  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا