Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@23:03:52 GMT

سفير بوسني و هرزگوين مهمان شبکه سحر بالکان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۷۷۹۹

سفير بوسني و هرزگوين مهمان شبکه سحر بالکان

خبرگزاري آريا_ به يمن هفته وحدت و خجسته ميلاد پيامبر رحمت، «بالکان پلاس» کانال بالکان شبکه سحر به مدت پنج شب، با دعوت از سفرا، رايزنان فرهنگي و نمايندگان مجلس ويژه برنامه خواهد داشت.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي، در اين ويژ برنامه سعي شده است با حضور مدعوين مختلف و به تبع آن عقايد و نوع نگاه هاي مختلف، وحدت شيعه و سني و اتفاق نظر در اين دو مذهب بررسي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در لا به لاي بحث هاي کارشناسي، پخش موزيک تصويرهاي متنوع و قسمت هايي از اجلاس وحدت اسلامي، تکميل کننده اين مجله تصويري خواهد بود.
مهمان چهارشنبه شب «بالکان پلاس»، عباس آريازند، رايزن فرهنگي سابق ايران در بوسني هرزگووين است. پنجشنبه شب «بالکان پلاس»، ميزبان محمدباقر کريميان، رايزن فرهنگي سابق ايران در هند و اسپانيا خواهد بود و در جمعه شب سمير ولاجيچ، سفير بوسني و هرزگووين در ايران، مهمان «بالکان پلاس» و شبکه سحر خواهد بود. اسامي ديگر مهمانان اين ويژه برنامه، در روزهاي آينده به اطلاع رسانده خواهد شد.
 اين ويژه برنامه زنده و 30 دقيقه اي از فردا چهارشنبه 30 آبان در ساعت 19:45 به وقت تهران به مدت پنج شب بر روي آنتن کانال بالکان خواهد رفت.
بالکان پلاس ويژه برنامه مناسبتي کانال بالکان است که در طول سال مناسبت هاي گوناگون ملي، اجتماعي، سياسي و مذهبي جمهوري اسلامي ايران و کشورهاي حوزه مخاطب را براي بينندگان منطقه بالکان پوشش مي دهد.
تهيه کننده «بالکان پلاس» ويژه هفته وحدت اميرهوشنگ دارايي بوده و اجراي اين برنامه بر عهده ارناد اسپاهيچ است. مترجم همزمان عادل حاجي محمداويچ  و دستياران اين برنامه مهدي روزبهاني و مزگان زرگر بوده و تدوينگر نيز محسن موسوي است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که ۲ میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، ۲ بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • تام بریدی، نواک جوکوویچ و اندی گارسیا مهمانان ویژه رئال مادرید در ال کلاسیکو + عکس
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • سفیر ایران در صربستان، صدای فعالان مسلمان را درآورد
  • ماجرای اظهارات نسنجیده جناب سفیر که صدای فعالان مسلمان را درآورد | سفارت ایران ناچار به صدور بیانیه شد