Web Analytics Made Easy - Statcounter

مه غلیظی که از شب گذشته بر آسمان شهرستان دهلران حاکم شده است لطافت خاصی به هوای این شهرستان داده است اما لزوم رعایت قوانین رانندگی در این وضعیت هشدار جدی برای رانندگان است. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهلران، مه غلیظی که از شب گذشته بر آسمان شهرستان دهلران حاکم شده است لطافت خاصی به هوای این شهرستان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه این مه غلیظ مشکلاتی را برای رانندگان در مسیرهای مواصلاتی پیش آورده اما این هوای مه آلود که آسمان این شهرستان کمتر آن را تجربه کرده است برای مردم جذابیت زیادی ایجاد کرده است.

بهروز همتی کارشناس هواشناسی شهرستان دهلران در این خصوص اظهار داشت: این وضعیت جوای بر اساس مدل های پیش بینی تا آخر هفته به صورت صبحگاهی و شامگاهی بر آسمان شهرستان حاکم خواهد بود.

هشدار هواشناسی درباره مه‌آلودگی و کاهش دید افقی در محورهای شمالی استان سمنانهشدار هواشناسی درباره وقوع تندباد برای برخی مناطق استان سمنان

وی گفت: مه غلیظ صبحگاهی که هم اکنون حاکم است دید افقیس را به حدود 2 کیلومتر سانده که البته تا چند ساعت آینده این وضعیت بهتر خواهد شد.

همتی با بیان اینکه میزان رطوبت بین 60 تا 90 درصد است افزود: لازم است رانندگانی که در مسیرهای مواصلاتی شهرستان به ویژه رانندگانی که در مسیر اندیمشک تردد دارند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به سفر خود ادامه دهند تا به واسطه کاهش دید مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بازار مسکن در سال جاری چگونه خواهد بود؟

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اتحادیه صنف مشاورین معاملات املاک مشهد گفت: دولت و بخش خصوصی باید فاصله بین عرضه و تقاضا را کم کنند تا شاید تحولی در بازار مسکن اتفاق بیفتد و در سال جاری رکود بر بازار مسکن حاکم نباشد.

حسین رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت بازار مسکن ابراز عقیده کرد: در سال جاری با توجه به مؤلفه نرخ تورم و اختلافی که در خصوص ارز وجود دارد، احتمالا رکود سنگینی بر بازار مسکن حاکم خواهد شد، مگر این که مؤلفه‌های مختلفی از جمله ارزهای خارجی و نقدینگی در بازار کنترل شود.

وی بیان کرد: در زمینه تولید مسکن، دولت و بخش خصوصی باید فاصله بین عرضه و تقاضا را کم کنند تا شاید تحولی در بازار مسکن اتفاق بیفتد و در سال جاری رکود بر بازار مسکن حاکم نباشد؛ اما اگر این روند ادامه پیدا کند قطعا شاهد رکود خواهیم بود و با توجه به افزایش قیمت مصالح و عوامل مختلفی که در حوزه مسکن دخیل هستند، احتمالا افزایش قیمت نیز خواهیم داشت.

رستمی در خصوص سامانه خودنویس عنوان کرد: این سامانه دردسرهایی را برای واحدهای صنفی ما ایجاد کرده، بازار مسکن نیز بازاری نیست که مشتری به واحد صنفی مراجعه نکند و در کافی‌نت قرارداد بنویسند. این یک معضل است؛ زیرا واحد صنفی هزینه‌هایی را متقبل می‌شود که سرسام‌آور شده و درآمدی هم وجود ندارد، در نتیجه چالش‌های زیادی را ایجاد می‌کند.

رئیس اتحادیه صنف مشاورین معاملات املاک مشهد افزود: علاوه بر این شاهد پرونده‌های قضایی خواهیم بود که تعدد آن در دستگاه قضا بیشتر خواهد شد. علت این موضوع این است که بسیاری از طرفین قرارداد به مواد حقوقی آگاه نیستند، بنابراین سرمایه‌هایی از مشتریان از دست خواهد رفت؛ زیرا هیچ نظارتی هنگام عقد قرارداد وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته رکود بر بازار مسکن حاکم بود و رونقی وجود نداشت، تصریح کرد: این مسائل باعث شد که حدود ۲۵۰ واحد صنفی ما جمع‌آوری شوند. اگر این روند ادامه‌دار باشد، سامانه خودنویس نیز به این مجموعه اضافه شود و واحد صنفی درآمدی برای هزینه‌های خود نداشته باشد، قطعا واحدهای صنفی از گردونه خارج خواهند شد. هر کدام از واحدهای صنفی که تعطیل کنند، تعدادی فرد بیکار به جامعه اضافه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوای گتوند در وضعیت خطرناک قرار گرفت
  • هوای شهرستان‌های زیرکوه در وضعیت خطرناک
  • وضعیت هوای تهران در نهمین روز فروردین ۱۴۰۳
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • وضعیت بازار مسکن در سال جاری چگونه خواهد بود؟
  • آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی استان‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ + جزئیات
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • پیش‌بینی وضعیت هوای استان قزوین در چند روز آینده
  • نمایی از هوای مه آلود جاده موران به گرمی در یک روز بهاری + فیلم
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای وزش باد گرم در گیلان/ دمای هوا ۶ تا ۱۲ درجه افزایش می‌یابد