Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان گفت: صادرات سیستان و بلوچستان به افغانستان در هفت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد رشد داشته است. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

یه گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، نادر میرشکار ظهر امروز در جلسه بررسی روند صادرات سیستان و بلوچستان به کشور افغانستان که در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، اظهار داشت: صادرات استان به کشور افغانستان در 7 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: صادرات کالا از استان به کشور افغانستان در این مدت به ارزش بالغ بر 135 میلیون دلار رسید که نسبت به  مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ، رشد 45 درصدی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: کل صادرات از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان به کشور افغانستان در   7 ماه ابتدایی سال جاری  به ارزش  135 میلیون و 653 هزار و 69 دلار بوده است.

میرشکار ادامه داد: میزان صادارت در 7 ماه نخست امسال از گمرکات استان  به کشور افغانستان دارای  ارزش 38 میلیون و 792 هزار و 334 دلار و از بازارچه‌های مرزی استان نیز به ارزش 96 میلیون و 860 هزار و 735 دلار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طی مدت 7 ماه ابتدایی سال جاری از استان سیستان و بلوچستان اقلامی از جمله  سیمان، میوه ، گوجه فرنگی و صیفی جات  به کشور افغانستان صادر شده است.

انتهای پیام/ن

R7843/P1361/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد وحیدی، وزیر کشور با هدف بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان و بررسی خسارات وارده لحظاتی قبل از طریق فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شد و بلافاصله به همراه محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عازم مناطق سیل زده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ درصد بارش سال آبی استان سیستان و بلوچستان در ۳ روز اتفاق افتاد
  • رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات
  • صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد در سال ۱۴۰۲
  • عراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات
  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد
  • ۱۰۰ درصد روستاهای بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • ۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید