Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:56:15 GMT

شاهرخی تمام ویژگی های استاندار شایسته را دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۷۹۲۷

شاهرخی تمام ویژگی های استاندار شایسته را دارد

همدان- ایرنا- استاندار سابق همدان گفت: سید سعید شاهرخی تمام ویژگی های یک استاندار شایسته را دارد و به این انتخاب تبریک می گویم.

محمدناصر نیکبخت روز سه شنبه در آیین معارفه استاندار جدید همدان گفت: شاهرخی سال ها سابقه درخشان به عنوان شهرداری، بخشدار، فرماندار و معاونت های استانداری را در کارنامه خود دارد و اکنون شایسته استانداری همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: استاندار جدید وزنه ای برای این استان خواهد بود برای اداره استان شایستگی بالایی دارد که از ویژگی های فردی وی نیز صداقت، وفاداری، ریزبینی، تیزبینی و دلسوزی است.
نیکبخت با استقبال و دفاع از انتخاب شاهرخی از سوی وزیر کشور، هیات دولت با حمایت نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان و نمایندگان مجلس گفت: شاهرخی در طول یکسال گذشته که به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در خدمت وی بودم هرزمان مشورت خواستم، بهترین تصمیم را گرفت.
وی افزود: شاهرخی در پاسخ ها راه اصولی و اصلی را نشان داد و به طور قطع مسیر توسعه استان بهتر از حال ادامه می یابد.
استاندار سابق همدان اضافه کرد: در دوره حضورم در همدان با حمایت نمایندگان مجلس انسجام عظیمی در راستای توسعه استان ایجاد شد و قصدم خدمت و رضایت خلق خدا در این سال ها بود.
وی خدمت به مردم استان همدان را افتخاری ارزنده برای مدیران اجرایی دانست و گفت: همدان با برخورداری از مردم، تاریخ و ویژگی های گذشته و حال به لحاظ داشتن عرفای و علمای بزرگ، شعرای برجسته، تاریخ و تمدن اصیل و طبیعت بکر سرآمد استان های کشور است.
استاندار سابق همدان با اشاره به دستاوردهای پنج سال اخیر در این استان گفت: امسال میزبان چهار رویداد مهم بین المللی بودیم که نشان از ظرفیت های بالای این استان و مردمانش دارد.
وی برگزاری 430 جلسه با وزرا ، بانک ها و سازمان ها در ارتباط با کار مردم در تهران، 114 نشست پیرامون پتروشیمی هگمتانه با همراهی نمایندگان مجلس، حمایت از سرمایه گذاران و امیدوار کردن بخش خصوصی به تولید و فعالان اقتصادی را از اقدام های انجام شده در دوره خدمت خود عنوان کرد.
نیکبخت اظهار داشت: حفظ سرمایه گذاران، کسب پایین ترین نرخ بیکاری کشور، دستیابی به رتبه یازدهم کسب و کار کشور، بهره برداری از چند بیمارستان در سطح شهرستان ها و افزودن یک هزار و 500 تخت جدید، اجرای بیش از 300 طرح بهداشتی ، تجهیز 85 درصد از اراضی استان به سیستم آبیاری نوین، احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده، پرداخت 90 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی با همکاری خوب بانک ها، ایجاد 32 هزار شغل از ابتدای سال قبل تا پایان مهرماه سال جاری را از دیگر فعالیت های چشمگیر صورت گرفته در پنج سال گذشته عنوان کرد.
استاندار سابق همدان واگذاری 610 طرح دولتی به بخش خصوصی ، ثبت لالجین به عنوان شهر جهانی، انتخاب ملایر به عنوان نشان ملی مبل و منبت و تویسرکان دارای نشان جغرافیایی مبل و منبت، 10 مورد سرمایه گذاری خارجی در استان به ویژه در حوزه تاسیس نیروگاه های خورشیدی، تکمیل راه آهن، آزاد راه ساوه به همدان، انتقال پساب همدان به نیروگاه شهید مفتح، بهره برداری از تصفیه خانه های سطح استان، احداث پنج نیروگاه خورشیدی، تکمیل 9 مجتمع آبرسانی روستایی، تکمیل گازرسانی در سطح روستاهای بالای 20 خانوار را از دیگر اقدام های دوره استانداری خود دانست.
نیکبخت یادآور شد: امروزه نیز شرایط کشور می طلبد هم افزایی داشته باشیم تا از گردنه های سخت تحریم های ظالمانه عبور کنیم وهمه باید برای توسعه کشور و استان با هم باشیم.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون به لطف خود با محوریت نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، نمایندگان مردم در مجلس، روحانیت، ائمه و همکاری خوب دستگاه های نظارتی شاهد رشد و توسعه استان همدان هستیم.
گفتنی است، حجم دستاوردهای دوره مدیریتی محمدناصر نیکبخت و فرصت محدود این مراسم، امکان بیان کامل عملکرد مدیریتی وی در استان را نداد و به اندکی از آن بسنده شد.
در این آیین که با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور برگزار شد سید سعید شاهرخی به عنوان استاندار همدان معارفه و از زحمات پنج ساله محمد ناصر نیکبخت قدردانی شد.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي معارفه استاندار همدان نيكبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان بر تفاهم و وحدت رویه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فراهم سازی زمینه مشارکت مردم در پیشبرد برنامه‌های دستگاه‌ها به عنوان دو اصل خدمتگزاری در دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: هیچ دستگاهی نباید منفعل عمل کند و باید در اجرای برنامه‌ها شرایطی فراهم شود تا مردم در زندگی شرافتمندانه مشارکت داشته باشند.
ابوطالب شفقت در خصوص اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در استان و تأثیر آن در توسعه لرستان افزود: اجرای کامل مصوبات سفر بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه است و نقش حوزه استانداری نظارت، هماهنگی و راهبری است.
استاندار لرستان در این جلسه همچنین بر برنامه ریزی و اجرای مناسب برنامه‌های پشتیبانی و خدمت رسانی در روستا‌ها تأکید کرد و گفت: روستا‌ها به عنوان محل‌های مولدسازی استان و بنگاه‌های اقتصادی، زنجیره‌های ارزش ساز بوده و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.
در این جلسه دستگاه‌های ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، آب منطقه ای، آبفا، راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن و شرکت ساخت و زیربنا‌های حمل و نقل گزارشاتی از تعداد مصوبات سفر رئیس جمهور و میزان تحقق آنها ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی