Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمان با بیان این مطلب که مدیران مسئول باید همواره دارای خلاقیت، ایده های نو و مدیریت اثرگذار باشند، گفت: ماهیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، انجام کارفرهنگی با استفاده از ظرفیت های موجود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدابدالی تکلو، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان امروز ( 29 آبان ) در گرد همایی و نشست صمیمی کتابداران کانون های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به اینکه دبیرخانه کانون های مساجد شمال استان دارای 147 کتابخانه باز و 62 باب کتابخانه مخزن دار است، افزود: کتابداران کانون های مساجد  استان بدون هیچ انتظاری مظلومانه در حال خدمت رسانی هستند و همین امر موجب موفقیت و اثرگذاری کار آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این مطلب که در بحث اعتبارات دارای محدودیت هستیم و در این زمینه استفاده از سایر ظرفیت ها جهت پیشبرد برنامه ها مهم و اثرگذار است، افزود: برخی از این کتابخانه های کانون های مساجد تنها محل فرهنگی برای محله خود هستند که این امر نشان از اثرگذاری کار آنها است و  با حداقل امکانات سنگر را حفظ کرده اند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به اینکه در خیلی از برنامه ها ما نقش هماهنگ کننده را داشته ایم و به لطف خدا و تلاش همکاران توانسته ایم برنامه هایی را انجام بدهیم که در کشور انجام نشده است، خاطرنشان کرد: به دلیل ازدیاد کانون ها، محدودیت زمان و برنامه های سنگین دبیرخانه، کانون هایی که ارتباط بیشتری با ما داشته باشند در اولویت بازدید قرار می گیرند.

 

ابدالی تکلو با بیان این مطلب که مدیران مسئول باید همواره دارای خلاقیت، ایده های نو و مدیریت اثرگذار باشند، ابراز داشت: ماهیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، انجام کارفرهنگی با استفاده از ظرفیت های موجود و فعالیت مردمی است.

 

پایان پیام/480

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی آذربایجان غربی ارومیه هفته وحدت ارزانی شیراز استان همدان وحدت خراسان جنوبي همایش برادری مدیران مسئول کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین