Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی در سفر به استان زنجان از طرح توسعه باغات زیتون در اراضی شیبدار شهرستان طارم بازدید کرد. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، عملیات اجرایی طرح توسعه باغات زیتون در سطح حدود 2 هزار هکتار از  اراضی شیبدار شهرستان طارم از اواخر سال 86 در قالب 6 طرح آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنجان| طرح 400 هکتاری تجهیز باغات زیتون به سامانه نوین آبیاری افتتاح می‌شودگندم در 293 هزار هکتار از اراضی استان زنجان کشت شد

از مجموع پروژه‌های توسعه باغات زیتون در اراضی شیب‌دار شهرستان طارم در حال حاضر دو پروژه «الزین» و «دستجرده» تکمیل شده است و عملیات اجرایی پروژه‌های «کلتان-جزلان‌دشت»، «دهنه-ونسر»، «هزاررود» و «پاوه‌رود» در حال انجام است.

برای 6 طرح تاکنون در مجموع 550 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و  برای تکمیل و افتتاح چهار طرح دیگر نیز  55 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

برای تامین آب این طرحها نیز 6 ایستگاه پمپاژ آب از رودخانه قزل اوزن به کار گرفته شده است.

گفتنی است، پروژه کلتان_ جزلاندشت فروردین ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/م

R41375/P1486/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: تخریب و قلع و قمع ۹ بنای غیرمجاز مربوط به روستای گلدره و حسام آباد این شهرستان بوده که پس از صدور احکام قضایی منجر به آزادسازی اراضی کشاورزی و بازگشت به چرخه تولید شده است.

وی اضافه کرد: تخریب بنا‌های غیرمجاز در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و خرد شدن اراضی کشاورزی و با اتکا به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها انجام شد.

حسنی تاکید کرد: بنا‌های غیرمجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دستگاه قضایی، یگان حفاظت از اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، مرکز جهاد کشاورزی کوهین و نیرو‌های فراجا و عوامل راهداری به مرحله اجرا درآمده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • سهم بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان ۳۲.۶ درصد است