Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در جامعه همیشه مشکلاتی داریم و از طرفی نیز برخی افراد در سوانح و حوادث دچار مشکل می شوند، گفت: جمعیت هلال احمر پل ارتباطی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، فائزه موهبتی امروز (28 آبان) در مراسم افتتاحیه طرح دادرس اظهار کرد: جمعیت هلال احمر متشکل از جوانان پرانرژی، خوش فکر و نیک اندیش است که برای کمک به همنوعان روز و شب نمی شناسند و همیشه احساس رضایتمندی از خدمت به مردم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خدمت به جامعه و مردم را بسیار ارزشمند دانست و گفت: امروز دانش آموزان جمع شدند تا گام های اولیه برای خدمت رسانی به مردم را بردارند.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در جامعه همیشه مشکلاتی داریم و از طرفی نیز برخی افراد در سوانح و حوادث دچار مشکل می شوند، افزود: جمعیت هلال احمر پل ارتباطی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است و افراد بسیاری داوطلبانه در جهت حل مشکلات جامعه گام برمی دارند.

 

موهبتی با بیان اینکه خدمت کردن به جامعه متفاوت است، ادامه داد: بالاترین خدمت خدمت علمی و فرهنگی است و تحول فرهنگی در جامعه در جهت مثبت بسیار ارزشمند است.

 

به گفته وی برخی از افراد هم با اموال و مادیات می توانند به مردم جامعه خدمت کنند و این ارزشمند است اما مهمترین خدمت نزد خداوند صرف وقت و عمر در جهت خدمت رسانی به جامعه است مانند جوانان جمعیت هلال احمر که همواره در این راستا تلاش می کنند.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه پیامبر اکرم صلی الله و علیه و آله و سلم دو خصلت برای انسان وارسته را خدمت به خلق و ایمان به خدا معرفی کردند، عنوان کرد: محبت و خدمت رسانی به همنوعان و گره گشایی و همدردی بسیار با اهمیت ارزشمند است.

 

موهبتی با اشاره به اینکه باب المعروف یکی از باب های بهشت است، افزود: کسانی که به مردم خدمت می کنند و شب و روز نمی شناسند از این باب وارد بهشت می شوند اما کسانی که بی تفاوت از کنار مشکلات مردم گذشتند هرگز نمی توانند از این باب وارد بهشت شوند لذا خدمت به مردم توفیقی است که خدا به هر کسی عنایت نمی کند.

 

وی با بیان اینکه خدمات جمعیت هلال احمر از مردم و برای مردم است، گفت: در طرح دادرس دانش آموزان آموزش های امداد و کمک های اولیه را فرا می گیرند که برای خانواده و هم برای خودشان و دیگران مفید است.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه خدمات هلال احمر عام المنفعه و بشر دوستانه است، اظهار داشت: امیداریم همه بتوانیم با فراگیری آموزش های لازم و آمادگی برای روزهای سخت گام های بلندی را در جهت خدمت به مردم عزیزمان میهن اسلامی ایران برداریم.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی آذربایجان غربی ارومیه هفته وحدت ارزانی شیراز استان همدان وحدت خراسان جنوبي همایش برادری جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی طرح دادرس بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، سید محمد مهدی سجادی در تشریح این خبر، افزود: در پی گیر افتادن یک دستگاه لودر در سیلاب در کیلومتر ۷۵ محور خاش به ایرانشهر سه نفر جان باختند.

وی افزود: بلافاصله نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری پلیس راه خاش به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: این حادثه، سه جان‌باخته داشت که نیروهای عملیاتی این جمعیت پس از ارزیابی و انجام اقدامات رهاسازی افراد جان‌باخته را به عوامل قضائی حاصل در محل حادثه تحویل دادند.

این سه نفر اهل خراسان شمالی، قم و طبس بودند که به منظور کمک به همکاران گرفتار در سیل با یک دستگاه لودر رفته بودند و در اثر شدت سیل لودر واژگون شد و هر سه نفر جان باختند.

کد خبر 6079790

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است