Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید انجیدنی، مدیرعامل پیام رسان گپ  با انتشار پستی در حساب کاربری خود در توییتر  با تگ کردن محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات و حمید فتاحی ‏‏معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت نوشت:

#پیام_رسان_گپ بر بستر IoT Platform و Wallet خود، می‌تواند با ارائه انواع خدمات از جمله #کارت_سوخت_مجازی ضمن ایجاد سهولت برای کاربران، #صرفه‌جویی_ارزی بزرگی برای کشور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این حمید فتاحی رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در گفتگو با باشگاه خبرنگارات اعلام کرده بود که وزارت ارتباطات مشتاق است تا ایده‌های جدید پیام‌رسان‌های داخلی را دریافت نماید و در صورت امکان از آن‌ها حمایت کند.

بیشتر بخوانید: غیر از سروش و گپ سایر پیام‌رسان‌ها از گردونه حمایت حذف می‌شوند/ به ابعاد غیرفنی حمایت از پیام‌رسان‌ها توجه نشده است/ شُل شدن فیلترینگ تکذیب می‌شود

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز به تازگی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: "به‌منظور جلوگیری از قاچاق بنزین به‌ویژه با تشدید قاچاق از مرزها، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت‌ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، صرفاً با استفاده از کارت سوخت انجام شود."

به دنبال این اطلاعیه، روز گذشته  آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره  اقدام جدید دولت برای کارت‌های سوخت توضیح داده و تاکید کرده بود با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک و با هماهنگی بین‌دستگاهی،قرار است کارت بانکی به کارت سوخت متصل شود.

بیشتر بخوانید: اتصال کارت سوخت به کارت بانکی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی دولت الکترونیک پیامرسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کارت سوخت در حداقل زمان ممکن انجام می شود

علی اکبر عرب عامری، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص آخرین وضعیت کارت های سوخت  جایگاه های سوخت کشور گفت: با توجه به افزایش مصرف بنزین در ایام تعطیلات نوروزی و استمرار مسافرت‌ها به دلیل تعطیلات عید سعید فطر، تعداد کارت‌های آزاد در جایگاه‌ها به جهت رفاه حال مسافرین، افزایش و این کارتها به تعداد کافی و متناسب با نیاز جایگاه‌ها در اختیار ایشان قرار گرفته و در حال حاضر نیز قابل استفاده می‌باشد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص اینترنتی شدن کارت سوخت هم گفت:در حال حاضر با توجه به موجودی مناسب کارت خام، صدور کارت سوخت، پس از ثبت درخواست در دفاتر پلیس در حداقل زمان انجام و با توجه به ایجاد زیرساخت لازم توسط شرکت ملی پخش، طرح تولید کارت هوشمند به صورت الکترونیکی در دستور کار بوده و در صورت ایجاد زیرساخت توسط سایر دستگاه‌ها، امکان تولید کارت هوشمند در کمترین زمان میسر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می‌شود
  • ثبت نام کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • سه سوت کارت سوخت بگیر / درخواست‌ها اینترنتی می‌شود!
  • صدور کارت سوخت در حداقل زمان ممکن انجام می شود
  • وزارت نفت : درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • درخواست "صدور کارت سوخت" تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود
  • درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • نحوه درخواست صدور کارت سوخت از اردیبهشت تغییر می کند
  • درخواست صدور کارت سوخت تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود