Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:47:34 GMT

از گلزنی خضیراوی و جهانبخش تا اخراج دایی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۷۹۹۹

از گلزنی خضیراوی و جهانبخش تا اخراج دایی

جدال امشب ایران و ونزوئلا سومین رویارویی دو کشور در تاریخ فوتبال محسوب می شود که نکته جالب به نتایج رقم خورده در دو بازی قبلی برمی گردد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برتری خفیف برابر ترینیداد و توباگو در اولین بازی دوستانه آبان ماه شاگردان کارلوس کی روش در شرایطی مقابل ونزوئلا به میدان می روند که این تقابل برای سومین بار در تاریخ فوتبال دو کشور رقم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب تر این که در دو تقابل قبلی نتیجه مشابه 1-0 به سود ایران ثبت شد تا جدال امشب از اهمیت خاصی برای حریف آمریکای جنوبی برخوردار شود.


اولین بازی دو تیم در تورنمنت چهارجانبه مراکش LG CUP برگزار شد، جایی که ایران با هدایت برانکو ایوانکوویچ با ترکیب میرزاپور، نوازی، باهنر، بختیاری زاده، افشین پیروانی، گل محمدی، میناوند، خضیراوی، علی کریمی، نیکبخت واحدی و علی دایی به میدان رفت و با گل دقیقه 12 مجاهد خضیراوی به برتری رسید. البته این بازی جنجال های فراوانی داشت از جمله اخراج علی دایی با دریافت کارت قرمز مستقیم بود که سرو صدای زیادی به راه انداخت.

 


دومین تقابل اما به یک سال قبل برمی گردد. ورزشگاه نایمخن هلند میزبان جدال دوستانه ایران و ونزوئلا بود آن هم در شرایطی برای میزبانی این دیدار در اردوی آماده سازی اتریش جنجال های فراوانی رقم خورد اما در نهایت باشگاه هلندی که رابطه خوبی با فدراسیون ایران داشت میزبانی را برعهده گرفت تا این بازی با همان نتیجه اولین رویارویی دو تیم با تک گل علیرضا جهانبخش به سود ایران پایان یابد.

 


در این بازی ایران با ترکیب علیرضا بیرانوند، پورعلی گنجی، رضائیان، حسینی، وحید امیری، اشکان دژآگه، سعید عزت الهی، علی کریمی، احسان حاج صفی، رضا قوچان نژاد و علیرضا جهانبخش  به میدان رفت و با گلی که ستاره آن روزهای آلکمار و پدیده سابق ناینمخن در دقیقه 57 به ثمررساند دومین برد تاریخ ایران را رقم بزنند.

 

ونزوئلا تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ونزوئلا تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد

به گزارش ورزش سه، در پوستر پیش بازی باشگاه مس برای این مسابقه تصویر سعید واسعی دیده می‌شود، ستاره سال‌های نه چندان دور پیکان که نیم فصل اول در فولاد روزهای خوبی را تجربه نکرد و با امید بازگشت به روزهای اوج راهی مس شد تا زیر نظر محرم نویدکیا کار کند.

واسعی که از ستاره‌های موفق مس در دو بازی اخیر مقابل استقلال و پیکان بوده، انگیزه‌های متفاوتی برای بازی با فولاد دارد و به نظر می‌رسد به همین دلیل به عنوان سوژه پوستر “نکست مچ” مسی‌ها در آستانه این مسابقه حساس انتخاب شده است.

مس در حال حاضر رتبه دهم جدول را به خود اختصاص داده و این فرصت را دارد که با پیروزی برابر فولاد رتبه خود در جدول را تک رقمی کند.

دیگر خبرها

  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا