Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@07:58:56 GMT

تذکر ذوالنوری به اظهارات یک نماینده در صحن مجلس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۸۰۰۰

تذکر ذوالنوری به اظهارات یک نماینده در صحن مجلس

نماینده مردم قم در مجلس گفت: محبی‌نیا با اظهاراتش مجلس و نمایندگان را فاقد شعور دانسته و به جمع مجلس جسارت کرده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پارلمان طی تذکری شفاهی اظهار داشت: در زمان بررسی لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم میاندوآب اظهاراتی را مطرح کرد که خلاف شان مجلس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ذوالنوری: اعضای مجمع درباره CFT قانع نشدند

وی افزود: زمانی که طلایی نیک، معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حال گفتگو با پزشکیان نایب رئیس مجلس بود، محبی نیا اعتراض کرد و گفت طلایی نیک آنقدر نفوذ دارد که هر چه بخواهد در مجلس رای می آورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: بیان چنین اظهاراتی در مجلس درست نیست چرا که محبی‌نیا با این اظهاراتش مجلس و نمایندگان را فاقد شعور دانسته و به جمع مجلس جسارت کرده است.

در ادامه هم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: مقصود آقای محبی‌نیا قطعا این نبوده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف تذکر ذوالنور مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرای نمایندگان از مجلس بعدی شفاف اعلام می‌شود

نماینده اصفهان در مجلس گفت: با ابلاغ قانون شفافیت قوای سه‌گانه از ابتدای مجلس آینده همه آرای نمایندگان و حتی فراتر از آن در چارچوب قانون شفاف و به اطلاع مردم می‌رسد. - اخبار سیاسی -

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به طرح شفافیت آرا، اظهار کرد: اولین طرحی که در مجلس یازدهم اعلام وصول شد، طرح شفافیت آرای نمایندگان بود. در مرحله کلیات خود این طرح رای نیاورد و تقاضایی که برای رای گیری مجدد شد هم با ورود یک طرح جدید به جایی نرسید.

وی درباره طرح جدیدی که از سوی نمایندگان تدوین و مطرح شد، گفت: طرح جدید طرح شفافیت قوای سه گانه بود. برخی از نمایندگان معتقد بودند که حال که می‌خواهیم وارد بحث شفافیت شویم، همه قوا آن قدری که امکانپذیر است، اطلاعات تصمیم‌گیری‌هایشان را در اختیار مردم قرار دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: این طرح هم تصویب شد؛ رفت و برگشت‌هایی با شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام داشت و در هفته‌های اخیر تایید نهایی و ابلاغ شده است.

طغیانی خاطر نشان کرد: اما با این حال از اسفند ماه سال گذشته، 220 نفر از نمایندگان آرای خودشان را شفاف در سامانه گذاشتند که با ابلاغ قانون جدید از ابتدای مجلس آینده همه آرای نمایندگان و حتی فراتر از آن در چارچوب قانون شفاف و به اطلاع مردم می‌رسد.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: قصد نداریم نیرو به اوکراین بفرستیم
  • کاخ سفید: قصد اعزام نیرو به اوکراین را نداریم
  • آرای نمایندگان از مجلس بعدی شفاف اعلام می‌شود
  • واکنش واعظی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان : روحانی نماینده‌ای نداشته که در شورای نگهبان حاضر شود
  • حریم شهرها باید متولی داشته باشد
  • اظهارات بایدن برای آتش‌بس در غزه فرار رو به جلو است
  • واکنش مجلس به صحبت‌های علم الهدی: اظهارات تان صحیح نیست، لایحه حجاب دستکاری نشده
  • اظهار نظر عجیب انجمن واردکنندگان تلفن همراه در مورد رجیستری آیفون‌های ممنوعه
  • تقوی: فدراسیون والیبال ساختارش حرفه ای نیست/ واکنش رئیس جدید به اظهارات افشاردوست
  • اظهارات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره تخلفات انتخاباتی با استفاده از کدملی، ردصلاحیت ها، فرزند قالیباف، خدمت سربازی و ...