Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:06:18 GMT

میزبانی مسابقات بین‌المللی کاراته به یزد واگذار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۸۰۹۷

میزبانی مسابقات بین‌المللی کاراته به یزد واگذار شد

یزد- ایرنا- دبیر هیات کاراته استان یزد گفت: چهارمین دوره مسابقات بین ‌المللی کیوکوشین کاراته در 2 بخش بانوان و آقایان از اول آذر ماه به مدت 2 روز در سالن شهید صدوقی (ره) یزد برگزار می شود.

محمدهادی ملک ثابت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات حدود 600 ورزشکار از ایران، عراق، آذربایجان، تیم مهاجرین افغانستان، پاکستان و تیم ملی افغانستان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه از این تعداد حدود 100 نفر ورزشکار سایر کشورها هستند ادامه داد: رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار و در پایان به نفرات برتر کاپ، مدال و لوح تقدیم می شود.
به گفته این مسئول، پیکارها در روز پنجشنبه اول آذرماه مخصوص بانوان و در روز جمعه دوم آذر نیز با حضور ورزشکاران آقا برگزار می شود و تماشای آن رایگان و آزاد است.
ملک ثابت یادآور شد: سه دوره قبلی این رقابت ها با همکاری دستگاه های مختلف به میزبانی یزد برگزار شده که امیدواریم رقابت های امسال بنحو مناسب انجام شود.
وی در خصوص وضعیت کاراته استان گفت: سه هزار و 400 کاراته کا، در سال 1396 در این استان جذب و سازماندهی شدند که از این تعداد 2 هزار و 300 نفر مرد و بقیه زن هستند.
دبیر هیات کاراته یزد افزود: از مجموع ورزشکاران 2 هزار و 200 نفر در شهرستان یزد و بقیه در شهرستان های اشکذر، میبد، اردکان، تفت، ابرکوه ، خاتم ، بهاباد، مهریز و بافق فعالیت دارند.
ملک ثابت ادامه داد: کاراته کاها از لحاظ آموزش ها تحت پوشش هستند و در مسابقات، اعزام ها و اردوهای آماده سازی شرکت می کنند.
این مسئول ابراز امیدواری کرد در سال جاری با برنامه ریزی، هماهنگی و همکاری مربیان و علاقه مندان شاهد توسعه هرچه بیشتر کاراته در رقابت های کشوری و کسب افتخار باشیم.
استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار بیمه شده دارد.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.
7536/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كاراته مسابقات بين المللي يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در این رقابت‌ها ۱۲۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن با یکدیگر به رقابت می‌پردارند که از این تعداد ۴۰ نفر خوزستانی هستند.

این مسابقات به دلیل اینکه مرحله آخر چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی محسوب می‌شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمام ظرفیت کشتی فرنگی ایران به غیر از نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی و گزینشی المپیک نیز حضور دارند.

در این رقابت‌ها کشتی گیرانی از کشور‌های ارمنستان، عراق و سوریه و ایران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی به همراه کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، با حضور در اهواز از نزدیک نظاره گر این رقابت‌ها هستند.

بر اساس این گزارش، پیش از این شهرستان‌های اندیمشک و ماهشهر میزبان مسابقات بین‌المللی جام تختی بودند.

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد