Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@08:26:45 GMT

شکایت نمایندگان علیه ظریف در مورد اظهارات اخیرش

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۸۱۲۴

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: نمایندگان در حال امضای شکایت‌نامه‌ای علیه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه درباره اظهاراتش در مورد منتقدان FATF هستند.

به گزارش فارس، محمد جواد ظریف طی مصاحبه‌ای در روزهای اخیر منتقدان FATF را متهم به پولشویی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن شکوائیه نمایندگان و اسامی امضاکنندگان به شرح ذیل است:

هیأت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام

همانگونه که مستحضر می‌باشید جناب آقای ظریف وزیر محترم امور خارجه ایران در مصاحبه اخیر خود با یکی از پایگاه‌های خبری داخلی عنوان کرده‌اند: «بالاخره پولشویی یک واقعیت در کشور ماست و خیلی‌ها از پولشویی منفعت می‌برند، من نمی‌خواهم این پولشویی را به جایی نسبت دهم، اما جاهایی که هزاران میلیارد پولشویی می‌کنند، حتما آنقدر توان مالی دارند که ده‌ها و صدها میلیارد هزینه تبلیغات و فضاسازی کنند». 

پر واضح است طرح اینگونه موضوعات آن هم  بدون ارائه هیچگونه سند و مدرک از سوی عالی‌ترین مقام  وزارت امور خارجه کشور درست در مقطعی که کشور عزیزمان به بهانه اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه از سوی کشورهای سلطه‌گر متهم به این‌گونه اقدامات می‌باشد جای تعجب و تأمل جدی است و بهره‌برداری رسانه‌ها و مقامات خارجی از این سخنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مثبت حداقل بی‌تدبیری و سوءمدیریت جناب ایشان می‌باشد. 

اینجانبان امضاکنندگان زیر به عنوان نمایندگان ایران در راستای سوگندی که به استناد اصل ۷۹ قانون اساسی در برابر قرآن کریم یاد کرده‌ایم این اظهارات را مغایر منافع و مصالح ملی و خلاف شأن وزیری که قانونا عهده‌دار اجرای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است می‌دانیم، لذا درخواست رسیدگی به این اظهارات ناصواب و بی‌پایه و اساس را طبق ماده ۲۳۴ قانون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی داریم. 

اسامی امضاکنندگان:

حسینعلی حاجی دلیگانی، احمد علیرضا بیگی، محسن کوهکن، نادر قاضی‌پور، اکبر ترکی، مجید ناصری‌نژاد، ضیاءالله اعزازی، محمد حسن‌نژاد، سیدجواد حسینی‌کیا، اکبر رنجبرزاده، محمدعلی پورمختار

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| روایت‌ ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه

آفتاب‌‌نیوز :

به ایران که برگشتم منشی‌هایی که برای من گذاشته بودند همه از حراست بودند؛ می‌خواستند مرا زیر نظر داشته باشند! روزی یکی از منشی‌های من که بچه خوبی هم هست، گفت: «تشریف نمی‌برید نماز جماعت؟ به مصلحت است که بروید.» گفتم: اتفاقا، چون به مصلحت است نمی‌روم و در اتاق خودم نماز می‌خوانم.این نگرش‌های من است و نمی‌گویم قطعا درست است چرا که ممکن است کاملا هم نادرست باشند.

منبع: سایت جماران

دیگر خبرها

  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • توضیحات ظریف درباره خاطرات دوران وزارت خارجه
  • اسماعیل هنیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد +فیلم
  • فیلم| روایت‌ ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه
  • (ویدیو) روایت‌ ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه
  • (ویدیو) روایت‌های ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان
  • ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!