Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر فارس توجه به محتوا، ایده های نو و مردمی بودن را در اجرای برنامه های ایام الله دهه فجر ضروری دانست و گفت: فراگیری برنامه ها برای همه اقشار مردم به ویژه نوجوانان و جوانان باید مدنظر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام حسین امیدی امروز (29 آبان) در جلسه مشترک کارگروه های فرهنگی، هنری و مساجد از کارگروه های 29 گانه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با سه اصل ایمان به خدا، وحدت مردم و رهبری بی نظیر امام راحل (ره) به وقوع پیوست و 40 سال است که با رهبری داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بالنده و توفنده به راه خود ادامه می دهد و علی رغم تمامی دشمنی ها و کینه توزی های استکبار جهانی هر روز سرزنده تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: مساجد خاستگاه اصلی انقلاب همواره مطرح است و یکی از مکان هایی که پایگاه مناسبی برای تبیین ریشه های انقلاب و نیز بیان اهداف انقلاب مورد توجه و اثرگذار است، مساجد، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی هستند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس افزود: دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد مسئولیت کمیته مساجد را به عهده دارد و برنامه ها به همت عزیزان و اصحاب مسجد و همکاری دستگاه های عضو پیشنهاد، برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

 

حجت الاسلام امیدی یادآور شد: کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی متشکل از نمایندگان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مرکز رسیدگی به امور مساجد، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، مدیریت حوزه علمیه، سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر، سازمان فرهنگی، اجتماعی  شهرداری شیراز و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس است.

 

 

این مقام مسئول، همفکری، همکاری بین بخشی و تاکید بر هم افزایی بین نهادهای مسئول و تصمیم گیر در امور مساجد را در حضور حداکثری مردم تاثیرگذار دانست و تاکید کرد: در اجرای برنامه های ایام الله دهه فجر توجه به محتوای برنامه ها، ایده های نو و مردمی بودن ضروری است و عمق برنامه ها و فراگیری آن برای همه اقشار مردم به ویژه نوجوانان و جوانان باید مدنظر باشد.

 

وی با بیان اینکه شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «افتخار به گذشته، امید به آینده» است، اظهارداشت: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی باعث ایجاد فضایی مطلوب سرشار از امید خواهد شد به خصوص در فضای کنونی که می طلبد همه دستگاه های اجرایی و مردمی در میان هجمه های دشمنان و تحریم ها جشن 40 سالگی انقلاب را باشکوه تر برگزار کنند.

 

مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس ادامه داد: به لحاظ تقارن ایام الله دهه فجر با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) برنامه های پیش بینی شده باید رنگ و بوی فاطمی داشته باشد.

 

حجت الاسلام امیدی توجه به نوجوانان و جوانان و ایجاد انس و الفت بیشتر این قشر با مسجد را بسیار ضروری دانست و گفت: نسل کنونی با دستاوردهای انقلاب در قبل و بعد از پیروزی آشنایی کمتری دارند و باید برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد تا با همکاری آموزش و پرورش در میان هجوم هجمه های دشمنان، تحریم ها و تبلیغاتی که وجود دارد، باید برنامه هایی در قالب های مختلف و در مساجد به عنوان خاستگاه اصلی انقلاب عملیاتی شود.

 

خاطرنشان می شود؛ در این جلسه که با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به عنوان مسئول کمیته فرهنگی و هنری و اعضای کمیته های فرهنگی، هنری و مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس برگزار شد، در خصوص برنامه های ایام الله دهه فجر بحث و تبادل نظر شد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی آذربایجان غربی ارومیه هفته وحدت شیراز بیرجند استان همدان هفته بسیج جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان وحدت دهه فجر فارس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس کانون های مساجد فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب

گروه اقتصاد و درآمد: مرکز پژوهش های مجلس با انتشار جدولی از سیاستگذاری ها، اقدامات و تاثیرات آن در طول سالهای پس از انقلاب تا سال 1400 و همچنین ذیل شش برنامه اجرا شده پس از انقلاب، خواست در نهایی شدن برنامه هفتم، عملکرد احکام مربوط به مسکن و نتایجی که داشته اند مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش جماران، تحلیل پیشینه برنامه های توسعه پنج ساله اول تا ششم و اینکه چه چارچوبها، سرفصلها و هدفگذاری هایی به طور معمول انجام می شود، راهنمای خوبی برای ارزیابی و تحلیل برنامه هفتم است.

براساس اعلام این نهاد پژوهشی؛ با توجه به تقدیم لایحه قانون برنامه هفتم توسعه به مجلس لازم است عملکرد احکام مربوطه درقوانین برنامه های پنج ساله پیشین مورد ارزیابی و آسیب شناسی قرار گیرد تا ضمن تحلیل برنامه های گذشته، بررسی دستاوردها، مسائل و مشکلات، نسبت به تنظیم برنامه هفتم اقدام شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • توجه به هوش مصنوعی در نقشه راه سند تحول آموزش
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس