Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رمضانی با اشاره به اینکه امروز در حوزه رسانه جنگ احزاب شکل گرفته است، ادامه داد: تاثیر گذاری دشمن وامید آن صرفا در حوزه ی جنگ روانی روی افکار عمومی به وسیله ی ابزار رسانه بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ احمد علی رمضانی مدیرکل صدا و سیمای  استان کرمان امروز صبح طی نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در رابطه با اهمیت رسانه اظهار داشت : رسانه یک مفهوم فراگیر و عام است قدرت نفوذ و تاثیر آن می تواند متفاوت باشد اما هر رسانه ای به اندازه  مخاطبی که دارد تاثیر گزار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این عصر به دلیل اینکه رسانه ها ابزار قدرت و ابزار حاکمیت حکم رانان در سراسر جهان هستند می توان آن را امپراتوری رسانه ها نام گزاری کرد.

مدیرکل صدا و سیمای  استان کرمان ، با بیان اینکه امروز دشمنان بیشترین دلخوشی شان استفاده از ابزار رسانه  در مقابله با تفکر انقلاب اسلامی به طور عام و نظام مقدس اسلامی به طور خاص است، افزود: دشمنان میلیارد ها دلار خرج رسانه ها می کنند اتاق های فکر تشکیل داده و تولید محتوا می کنند منافقین هم تمام دغدغه خود را  برای تولید محتوا وتوزیع آن در رسانه ها و فضای مجازی گذاشته اند.
علی رمضانی با اشاره به اینکه  امروز در حوزه رسانه جنگ احزاب  شکل گرفته است، ادامه داد: تاثیر گذاری دشمن وامید آن صرفا در حوزه ی جنگ روانی روی افکار عمومی به وسیله ی ابزار رسانه بوده  است.

وی با توجه به فرمایش  مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شتر در خواب بیند پنبه دانه، عنوان کرد:هم اکنون متوجه شدیم که رسانه ها چقدر تاثیرگذار هستند و دشمن هم چقدر دل بسته به رسانه شده است.

علی رمضانی با بیان اینکه دشمن در حوزه ی نظامی هیچ قدرت و امیدی  ندارد ، اذعان داشت: در عرصه اقتصادی و سیاسی نتوانستند دولت ها و ملت ها را در تحریم های ایران همراه کنند سپس مجبور به عقب نشینی شدند .

وی تصریح کرد: دشمنان فقط  به عملیات روانی و جنگ رسانه ای دل خوش کرده اند و  اگر ما بتوانیم در این جنگ  با تدبیر با عقلانیت با تمرکز با شجاعت جواب دشمن را بدهیم  به یاری خداوند شکست خواهد خورد .

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی به عنوان زبان گویای انقلاب در خودش تکلیف دیده در مقابله حجمه ناجوانمردانه رسانه ای دشمن از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کند و این وظیفه ی همه ی رسانه ها است .

علی رمضانی با اشاره به اینکه در همین راستا برنامه های متعددی  تولید شده است،بیان کرد: ۲۷ عنوان برنامه تلویزیونی، هشت هزار دقیقه برنامه در حوزه ی سیما تولید شده  که بخشی از برنامه ها روتین و بخشی ویژه هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود

اسامه حمدان سخنگوی حماس اعلام کرد که عملیات کرم ابو سالم پیامی مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در گفتگو با تلویزیون العربی تاکید کرد که مقاومت از طریق عملیات امروز یکشنبه علیه پایگاه نظامی کرم ابو سالم این پیام را به دشمن داد که اگر بخواهد به رفح حمله زمینی کند، کاملا آماده مقابله با آن و دفاع از ملت خود است.

اسامه حمدان اظهار داشت: سخت است از تغییر موضع آمریکا در قبال جنگ علیه غزه سخن گفت مگر اینکه آتش‌بس محقق شده و دشمن صهیونیستی نیز به آن پایبند باشد.

حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد

این رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته و هیئت حماس برای مشورت با رهبران خود قاهره را ترک کرده است.

حمدان تصریح کرد: رژیم اشغالگر بر موضوع مبادله اسرا متمرکز شده و پاسخی به مسائلی که ما مطرح کردیم، نمی‌دهد.

وی بیان کرد که مقاومت قادر است بسیار فراتر از آنچه دشمن تصور می‌کند، به مقابله و رویارویی با آن ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • یک میلیون رزمنده آماده جنگ خواهند شد/ عملیات در دریای مدیترانه
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است