Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: متن بیانیه مشترک ورزش و جوانان مازندران و بسیج ورزشکاران سپاه کربلا بمناسبت هفته گرامیداشت بسیج به شرح ذیل است:

آغاز هفته گرامیداشت بسیج یادآور یکی از مهم‌ترین رخداد‌های تاریخ معاصر ایران و منطقه است که با فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک تشکیل بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی برای پاسخ به نیاز‌های حیاتی کشور و حتی امت اسلامی و کشور‌های مستضعف دنیا به شمار می‌رود.

این تفکر ناب بسیج بود که با پای کار آوردن کارمند، کارگر، دانشجو، دانش آموز و ورزشکار نقش‌آفرین سترگ در شکستن امواج طوفان‌های فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف کشور بود.

همین شجره طیبه بسیج بود که با رسوخ در دل همه اقشار جامعه ازجمله جوانان، توانست در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن حماسه‌های فراموش ناشدنی که مایه فخر و مباهات است، را پدید آورد و آن شد که جوانان با ایمان در سراسر دنیا نیز با الگوبرداری از تفکر بسیجی، راه نجات خود را از بحران‌ها و دسیسه‌های ابرقدرت‌ها و سلطه طلبان عالم پیدا کنند.

روحیه بسیج همانی است که در همه میادین سخت ازجمله حوادث غم‌باری مانند زلزله کرمانشاه با تکیه بر وحدت اجتماعی، بدون اندک توقعی و تنها با هدف جلب رضایت الهی به یاری آسیب دیدگان شتافت و این همان اهداف بلند بسیج است که از تجربه دفاع مقدس برای جامعه اسلامی ما به یادگار ماند.

در این راستا جامعه ورزش و بسیج ورزشکاران مازندران نیز ضمن نثار درود و رحمت به روح مطهر امام خمینی (ره) و شهدای اسلام، شهدای مدافع حرم، این هفته مقدس و تقارن آن را با چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم و با امید عنایت خداوند متعال در توفیق حفظ و حراست مستمر ارزش‌های نظام مقدس ایران اسلامی، شاهد حضور مفید ورزشکاران ارزشی استان در همه صحنه‌های مهم ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ م

انتشار بیانیه ورزش و جوانان مازندران و بسیج ورزشکاران سپاه کربلا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور

دریافت 57 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، روز ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد؛ بعد از اینکه وزارت جهاد سازندگی منحل و با وزارت کشاورزی ادغام شد، رهبر معظم انقلاب فرمان تشکیل سازمان بسیج سازندگی را در سال ۱۳۷۹ دادند و این شجره طیبه که همان جهادگران انقلابی می‌باشند؛ از زمان انقلاب تا کنون توانسته اند اقدامات بسیار خوبی در جهت رفع محرومیت برای کشورمان به ارمغان آورند.

کد خبر 6097689

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است