Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوت اوزیل در رابطه با انتقالش به آرسنال و وانکش رونالدو به این موضوع سخن گفته است.

طرفداری- هافبک اسبق کهکشانی ها افشا کرده کاپیتان پرتغالی رئال مادرید از فروخته شدن موثرترین بازیکن در زمینه پاس گل دادن به او، آشفته بود.

به نقل از وبسایت AS، تابستان 2013 پس از گذشت 11 ساعت از آخرین روز پنجره نقل و انتقالاتی و در تاریخ دوم سپتامبر، مسوت اوزیل در ازای 45 میلیون یورو از رئال‌مادرید به آرسنال فروخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتقال تنها باعث شگفتی طرفداران نشد بلکه بازیکنان حاضر رئال‌مادرید نیز از مذاکرات پیرامون فروش این هافبک آلمانی بی اطلاع بودند. در این زمینه، واکنش کریستیانو رونالدو که از این مذاکرات بی‌خبر بوده توسط مسوت اوزیل آشکار شده است.

پس از گفت‌ و گو با مطبوعات انگلستان، اوزیل اظهار کرد کاپیتان پرتغالی از فروش شریک خود در حمله در آخرین دقایق پنجره نقل و انتقالاتی آشفته بوده و اگرچه گرت بیل و ایسکو پیش از فروش اوزیل خریداری شده بودند، رونالدو از نبود زمان کافی برای پیدا کردن جانشین برای این هافبک آلمانی ناراضی بوده است. مسوت اوزیل به نقل از کریستیانو رونالدو گفت:

فروش اوزیل خبر بدی برای من است. او بهترین بازیکنی بود که حرکاتم در مقابل دروازه را متوجه می‌شد. از فروش اوزیل بسیار عصبانی هستم.

در آخرین فصل حضورش در برنابئو، اوزیل بالاترین آمار در خلق پاس گل را به نام خود به ثبت رسانده بود و رونالدو بیشترین بهره را از این مسئله می‌برد. اگرچه ورود بیل و ایسکو سبب شد اوزیل در رابطه با شرایطش در رئال‌مادرید تفکر کند. وی در این زمینه افزود:

آخر هفته در رئال مادرید بودم ولی بعدا متوجه شدم مربی [کارلو آنجلوتی] و مسئولین تیم، اعتقادی به من ندارند.

در زمان تصمیم گیری به بررسی پیشنهادات مختلف، اوزیل در تماس تلفنی از آرسن ونگر دریافت کرد به او اطمینان داده شد به عنوان بازیکنی کلیدی برای این ایفای نقش خواهد کرد. بنابراین، این اتفاق کافی بود تا اوزیل تصمیم‌ خود را بگیرد. دارنده مدال قهرمانی جام جهانی در قسمت پایانی صحبت‌هایش اظهار داشت:

من بازیکنی هستم که به باور داشتن [از طرف مربی] نیاز دارد و مسئله‌ای که از آرسنال احساس کردم، دلیلی بود برای پیوستن به این باشگاه.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد