Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@07:39:01 GMT

رونمایی از 2 آلبوم موسیقی همزمان با اجرای کنسرت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۸۵۱۷

آلبوم «عاشقانه در باران» با شعر و دکلمه بابک صدرنوری و موسیقی بردیا صدرنوری و آلبوم بی‌کلام «نیایش» با تک نوازی پیانو بردیا صدرنوری پنجشنبه اول آذر ماه همزمان با برگزاری کنسرت «ره عشق» به نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری و نوازندگی ویولن علیرضا چراغچی در تالار وحدت، به صورت رسمی رونمایی خواهند شد.

آلبوم «عاشقانه در باران» اثر تازه‌ای از موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» است که مشتمل بر ۲۱ قطعه موسیقایی با شعر و دکلمه بابک صدرنوری و آهنگسازی و نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری است که در این اثر ناصر ایزدی به عنوان مدیر موسیقی، حمیدرضا یاسوری صدا بردار، امید نیک بین (استودیو شهر صدا) میکس مسترینگ، مریم صدرنوری طراح جلد، مهرناز کرمی مشاور هنری  عوامل اجرایی را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عاشقانه در باران»، «رنگین کمان عشق»، «تا بهاری دیگر»، «شاعرتراز همیشه»، «پنجره تنهایی»، «هفت سین»، «صدای فاصله‌ها»، «با این همه درد»، «سکوت و فریاد»، «باران که می‌بارد»، «آسمان شاعر شده است»، «وسعت خوشبختی»، «درآغوش باد»، «سفرهای بی‌انجام»، «خنده های تو»، «آرامش دریا»، «در انتظار مهتاب»، «حدیث دلتنگی»، «هوای تازه»، «بغض هزار ساله» و «انتظار بی پایان» عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده است.

آلبوم بی‌کلام «نیایش» نیز متشکل از ۹ قطعه بی کلام با نام‌های «بی‌کران»، «خواستن»، «ابهام»، «سرگشتگی»، «عشق»، «رویا»، «نیایش»، «بهشت»، «سماع» است که بردیا صدرنوری به عنوان آهنگساز و نوازنده پیانو در این اثر حضور داشته است. ناصر ایزدی مدیر موسیقی، پرهام عرب طراح گرافیک، مهرناز کرمی مشاوره هنری، امید نیک بین (استودیو شهر صدا) میکس  مسترینگ، حسین حاجی بابایی عکاس هنرمندانی هستند که در این آلبوم به عنوان اعضای گروه اجرایی حضور دارند.

بردیا صدرنوری  نوازنده پیانو و علیرضا چراغچی نوازنده ویولن ساعت ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه اول آذر ماه تازه ترین کنسرت خود را در قالب یک اجرای دو نوازی پیانو و ویولن با عنوان «ره عشق» برگزار خواهند کرد. در این کنسرت که به همت موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی است قطعاتی در دستگاه های ماهور، اصفهان و چهارگاه با اجرای آثاری از آهنگسازان صاحب نام موسیقی کشورمان از جمله پرویز یاحقی، حبیب الله بدیعی، همایون خرم، اسدالله ملک، انوشیروان روحانی و تعدادی دیگر به مخاطبان ارائه می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شعر موسیقی فرهنگی هنری حاجی بابایی اصفهان موسیقی کنسرت آلبوم موسیقی تالار وحدت تهران عاشقانه در باران ره عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمان «تو خواب میکائیل هستی» رونمایی می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، رمان نوجوان «تو خواب میکائیل هستی» نوشته تیمور آقامحمدی که به تازگی توسط انتشارات مهرک منتشر و توزیع شده، طی مراسمی رونمایی می‌شود.

این مراسم با حضور فرزانه فخریان (مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور کودک و نوجوان)، بهزاد دانشگر (مدیر دفتر ادبیات داستانی حوزه هنری)، تیمور آقامحمدی (نویسنده) و جمعی از اهالی ادبیات کودک و نوجوان روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

همچنین به این مناسبت «پنل تخصصی رمان نوجوان» در همان روز با موضوعات «ویژگی‌های رمان نوجوان امروز» با سخنرانی عباس جهانگیریان (ساعت ۱۲-۱۰) و «مخاطب‌شناسی رمان نوجوان» با ارائه زهرا محسنی‌فر (ساعت ۱۶-۱۴) در محل حوزه هنری تشکیل می‌شود.

«تو خواب میکائیل هستی» داستان زندگی پسری به‌نام میکائیل است که پانزده سال سن دارد و سخت‌ترین روز زندگی‌اش را تعریف می‌کند. این رمان به دغدغه‌ها و چالش‌های نوجوان امروز می‌پردازد. نوجوانی که از شیوه زندگی محتاطانه بزرگترهای خود ناراضی است و می‌خواهد به شکلی زندگی کند که در آینده حسرت گذشته را نخورد.

کتاب «تو خواب میکائیل هستی» به قلم تیمور آقامحمدی در ۲۰ فصل، ۱۷۲ صفحه و شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه برای گروه سنی بالای ۱۳ سال از سوی نشر مهرک (واحد کودک و نوجوان سوره مهر) منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229647 برچسب‌ها کتابخوانی حوزه هنری

دیگر خبرها

  • هنری که لاکچری شده!
  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • رمان «تو خواب میکائیل هستی» رونمایی می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد