Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، نخستین نمایشگاه ملی سوغات و محصولات استان های کشور با حضور تولید کنندگان محلی و خانگی در مصلی بزرگ امام خمینی آغاز بکار کرد و جدیدترین تولیدات و دستاوردهای اقوام و محلات مختلف و همچنین محصولات تولیدی 26 استان عرضه و به نمایش عموم گذاشته شد.

در این نمایشگاه که تا 3 آذر ماه در مجموعه چهل سرای مصلی برپا خواهد بود، بیش از صد غرفه دار محصولات خودشان را ارائه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کنار سوغات و صنایع دستی که در نخستین نمایشگاه ملی سوغات و محصولات استان ها ارائه شده، همچنین محصولات استان های مختلف کشور از زیتون، انگور، خرما و انار و مشتقات این محصولات گرفته تا عسل، سوهان، نان های محلی، کشمش و ترشیجات مناطق و اقوام مختلف کشور عرضه شده است.
نخستین نمایشگاه ملی سوغات و محصولات استان های کشور با هدف معرفی سوغات و صنایع دستی و محلی مناطق مختلف ایران، حمایت از کارگاه های کوچک محلی و خانگی و ترویج و الگوسازی در جهت توسعه فرهنگ استفاده از میوه های سالم برگزار شده است.
از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه که از 29 آبان تا 3 آذر در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی برپا است، برگزاری کلاس های آموزشی با موضوع آشنایی با تولید صنایع دستی و هنرهای اقوام مختلف کشور و استفاده از میوه و گیاهان طبی خواهد بود. برپایی غرفه ای برای آموزش کاپ کیک انار و انجام فعالیت های هنری مرتبط نیز از دیگر بخش های این نمایشگاه 5 روزه است.
در این نمایشگاه محصولات استان های فارس، مرکزی، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و لرستان، سوغات و صنایع دستی استان هایی چون آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، یزد، قزوین، اردبیل، گیلان، خوزستان و هرمزگان به نمایش گذاشته شده است.
محصولات عرضه شده در نخستین نمایشگاه ملی سوغات و محصولات استان های کشور با تخفیف 20 درصدی عرضه می شود.
نخستین نمایشگاه ملی سوغات و محصولات استان ها از امروز تا 3 آذر هر روز از ساعت 11 تا 21 در ضلع جنوبی مصلی بزرگ امام خمینی آماده بازدید علاقمندان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نمایشگاه سوغات استان ها صنایع دستی مصلی آغاز ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد

دریافت 8 MB

در این نمایشگاه ۱۱۲ شرکت تجهیزات نظامی بین المللی حضور دارند. حضور جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه دفاعی امسال کاملا مشهود بود به ویژه اینکه ایران برای نخستین بار از پهپاد رزمی مهاجر 6 رونمایی کرد که مورد توجه اکثر شرکت کنندگان خارجی در نمایشگاه بود.

در این نمایشگاه صنایع الکترونیک ایران در حوزه‌های جنگ الکترونیک و سامانه‌های مقابله با پهپاد و سامانه‌های مرزبانی و دوربین‌های حرارتی نیز شرکت کرده است.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، هدیه و سوغات در گله‌دار
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا
  • اعلام برنامه شبکه‌های رادیویی برای نمایشگاه کتاب
  • استقبال از محصولات پزشکی ایران در مالزی