Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@10:56:47 GMT

تجهیز کتابخانه های کانون های مساجد با تازه های نشر

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۸۶۲۱

تجهیز کتابخانه های کانون های مساجد با تازه های نشر

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: تازه های نشر به کتابخانه های کانون های مساجد مرکزی تزریق می شود.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در این هفته از کتابداران کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان تقدیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه بازدید و سرکشی از کتابخانه های کانون ها ضمن ایجاد دلگرمی برای اهالی کتاب سبب تکریم کتابداران می شود افزود: تاکنون از کتابداران شهرستان های آشتیان، تفرش، شازند، اراک، خمین و ساوه تقدیر شده و تا پایان هفته آینده این روند ادامه دارد.

 

وی اظهار کرد: کتابداران کانون های اسلامی تربیت، قائم آل محمد(عج)، مرحوم ابوترابی، رسوال الله(ص)، روح الله، شهید محمدنبی رضایی، شهید کاظمی و ثامن طی هفته آینده با حضور کارشناسان این دبیرخانه تقدیر خواهند شد.

 

این مقام مسئول از اهدای 8 هزار و ۳۰۰ جلد کتاب در یکهزار و   37۲ عنوان کتاب جهت اهدا به کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد و گفت: 10 درصد از این کتاب ها با محتوای قرآن و نهج البلاغه و 90 درصد دیگر با موضوع های دینی، فرهنگی، کودک، علمی، سیاسی، اجتماعی، کمک آموزشی هستند.

 

 وی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «نسیم کانون» خبر داد و تصریح کرد: سوالات این مسابقه از متن کتاب « سنن النبی » از تالیفات مرحوم علامه سید محمدحسین طباطبایی طرح شده و در سایت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در اختیار علاقمندان قرار می گیرد همچنین سوالات به صورت چاپ شده نیز تهیه شده است.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: این مسابقه از 24 آبان آغاز هفته کتاب و کتابخوانی تا 4 آذر همزمان با فرخنده میلاد خاتم المرسلین حضرت محمد بن عبدالله (ص) و خجسته میلاد حضرت امام صادق(ع) برگزار و به 17 نفر از برگزیدگان این مسابقه به مناسبت 17 ربیع الاول میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: مسابقه نسیم کانون با هدف ارتقای سطح آگاهی جوانان وترویج فرهنگ کتابخوانی، ترویج سبک زندگی اسلامی ومطالعه وآشنایی با موضوعات دینی در جامعه برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی آذربایجان غربی شیراز ارومیه ارزانی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان خوی هفته بسیج وحدت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور هفته کتاب و کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان