Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- سيد محمد علي افشاني شهردار سابق تهران گفت: کارهاي نکرده در شهرداري تهران زياد است و از ديد بنده پيروز حناچي فرد مناسبي براي اداره شهر و تکميل کارهاست.

به گزارش ايرنا حناچي 22 آبان ماه جاري توسط اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران به عنوان شهردار منتخب پايتخت انتخاب شد اما از آنجا که هنوز حکم وي در وزارت کشور تاييد نشده و به دنبال اجراي قانون منع به کارگيري بازنشستگان، از 27 آبان با راي اعضاي شورا به عنوان سرپرست شهرداري نيز مشغول به فعاليت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افشاني که از 23 ارديبهشت ماه امسال سکان هدايت شهرداري تهران را از محمد علي نجفي به دست گرفته بود با اجراي قانون منع به کارگيري بازنشستگان اين مسئوليت را ترک کرد.
شهردار سابق تهران روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در حاشيه نشست علني شوراي اسلامي شهر افزود: بايد شفاف سازي در امور شهرداري ادامه يابد و فرآيند صدور پروانه از ابتدا تا انتها به صورت غيرحضوري انجام شود.
وي گفت: آرزويم اتمام کمربند سبز تهران است و اگر اين موضوع تحقق يابد با پديده کوه خواري در پايتخت نيز مبارزه مي شود.
افشاني در خصوص برنامه آينده کاري خود نيز گفت: انسان بايد هميشه در جامعه نقش آفرين باشد و فضا براي کار بويژه در بخش خصوصي برايم فراهم است.
وي امروز در جمع اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران حاضر شد و از عملکردش در مدت حدود هفت ماه گذشته در پايتخت دفاع کرد.
تهرام/9343/3225
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار یکی از شهرهای تهران بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از دستگیری یک عضو شورای نسیم‌شهر به همراه شهردار منتخب این شهر به اتهام فساد مالی، دریافت و پرداخت رشوه خبر داد.

سید امیراحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با تأکید بر مبارزه قاطع با فساد گفت: یک عضو شورای نسیم‌شهر به دلیل سوءاستفاده از موقعیت شغلی، دریافت رشوه و اعمال نفوذ دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پرونده مقدماتی فساد این عضو شورا تکمیل شده است، افزود: شهردار منتخب نسیم‌شهر نیز به اتهام پرداخت رشوه به برخی از اعضای شورای نسیم‌شهر بازداشت شده است.

مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در شورا و شهرداری نسیم شهر/ ۷ نفر دستگیر شدند.

دادستان شهرستان بهارستان تاکید کرد: مبارزه با فساد در مجموعه شهرداری ادامه دارد و با قدرت این راه را ادامه خواهیم داد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897491

دیگر خبرها

  • هشدار عضو شورای شهر : سرانه سلامت پایتخت مطلوب نیست | باید برای مهاجرت پزشکان و پرستاران فکری شود
  • شهردار یکی از شهرهای تهران بازداشت شد
  • پسماندسوزی اطراف تهران منبع آلودگی هوا است
  • احداث ۵ هتل در بوستان‌های جنگلی مصوبه شورای شهر است
  • روزانه تا ۶۰۰۰ تن پسماند عادی در پایتخت تولید می‌شود
  • تولید روزانه ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تن پسماند عادی در پایتخت
  • احداث مراکز پویاشهر جدید در پایتخت
  • راه‌ اندازی تعمیرگاه مخصوص خودروهای برقی در پایتخت
  • احداث آرامستان جدید پایتخت در ۲ نقطه تهران
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت