Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مصطفی بخشی؛ بخشدار مرکزی رفسنجان در بحث خدمت باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم چرا که مردم برای نظام و انقلاب کم نگذاشتند به ویژه مردمی که در مناطق محروم شهدای زیادی تقدیم اسلام و انقلاب کردند باید از امکانات خوبی بهره‌مند باشند.

وی افزود: منطقه خنامان در فاصله ۴۵ کیلومتری شهر رفسنجان واقع شده است و جمعیتی بالغ بر دو هزار و ۷۰۰نفر از ۹ روستا در این بخش ساکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در منطقه خنامان چهار روستا فاقد دهیاری و شورا هستند برای همین هیچ کس پیگیر مشکلات و مسائل روستا‌ها نبوده و از امکانات محروم مانده‌اند.

بخشدار مرکزی رفسنجان تصریح کرد: طرح راه‌اندازی کاروان خدمت به منظور خدمت به ساکنان مناطق محروم بخش مرکزی انجام گرفته و به عنوان اولین کاروان منطقه خنامان انتخاب شده است.

بخشی بیان داشت: حدود سه ماه قبل طی بازدید سرزده از این منطقه متوجه محرومیت مردم شدیم به طوری که نیازمندی آن‌ها به حدی بود که یکی از خانواده‌ها توان تأمین کوچکترین وسیله برای جهیزیه دخترش را نداشت و موجب شد با خیرانی در میان بگذاریم و کار‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج ادارات، هلال‌احمر برای حضور در کاروان خدمت دعوت شده‌اند تا بتوانیم در حد توان به مردم این منطقه خدمت کنیم، یادآور شد: بر اساس تجربیات و شناخت موکب‌داران از خیران در راستای محرومیت‌زدایی مناطق استفاده خواهیم کرد و خیریه‌ای برای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت تشکیل می‌شود.

بخشدار مرکزی رفسنجان با اشاره به نیاز این منطقه به تیغ‌زنی برخی راه‌های روستا‌ها و لایروبی قنوات عنوان کرد: با هماهنگی بنیاد مسکن در صورتی که کمیته امداد و بهزیستی اعلام کنند صدور پروانه ساختمان در این روستا‌ها به صورت رایگان خواهد بود.

بخشی اضافه کرد: با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم بخش مرکزی رفسنجان، اولین کاروان خدمت اول آذرماه به منطقه خنامان اعزام می‌شود.
انتهای پیام/ی

اعزام کاروان خدمت به خنامان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان عسلویه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بدو ورود به شهرستان عسلویه در محل گلزار شهدای گمنام شهر بیدخون حضور یافتند و به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

معاونین استاندار و مدیران کل هم اکنون در مصلای نماز جمعه عسلویه آماده ارائه خدمات و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان و درخواست‌های شهروندان شهرستان عسلویه هستند.

کد خبر 6087906

دیگر خبرها

  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳