Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز کرمان سردار قاسمی در ایین معرفی فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی استان کرمان  با اشاره به حساسیت کار تشکیلاتی سپاه در فرودگاهها افزود: از سال 63 که با فرمان حضرت امام خمینی (ره) حفاظت از فرودگاهها به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شده امنیت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به صورت کامل و مطلوب تامین شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه ثارالله استان هم گفت:سپاه استان اماده هر گونه همکاری با یگان حفاظت هواپیمایی برای تامین امنیت و اسایش مردم است .
سردار ابو حمزه افزود:اکنون هماهنگی و همدلی مطلوبی بین مجموعه سپاه ثارالله استان و یگان حفاظت هواپیمایی است .
قاسم زاده مدیر کل فرود گاههای استان هم در این نشست همکاری بین فرودگاهها و یگان حفاظت هواپیمایی را همه جانبه توصیف کرد و گفت : اداره کل فرودگاههای استان برای تامین امنیت و اسایش مردم اماده هر گونه همکاری با یگان حفاظت هواپیمایی است .
در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ محمد پور تقدیر و سرهنگ حاجی ابادی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی استان معرفی شد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: حفاظت امنیت پرواز مسافران هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟

حسام قربانعلی اظهار داشت: ۳۵ درصد از اختصاص پرواز‌های هواپیمایی برای نقاط دورافتاده اختصاص یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه در سفر‌های نورزی امسال ما شاهد جا به جایی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر بوده ایم که این خود یک دستاورد برای صنعت هوایی کشور به شمار می‌رود گفت: این میزان جابه جایی‌ها یک دستاورد برای صنعت هوایی کشور به شمار می‌رود چراکه این عدد دو برابر میزان سفر‌های ریلی در کشور است.

وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته با توجه به مطلوب و کم بودن تایم سفر میزان استفاده اقشار متوسط و ضعیف جامعه از بخش هوایی افزایش یافته است.

او اظهار کرد: بخشی از کمبود بلیت هواپیما به دلیل افزایش تقاضا است و با توجه به شرایط مطلوبی که در این زمینه وجود دارد و به طور معمول گزینه متعالی برای سفر مردم محسوب شده است.

او بیان کرد: هیچ گونه فروش واسطه‌ای برای فروش بلیت پرواز‌ها نداریم و فروش بلیت تنها از طریق وب سایت و سایر آژانس‌های مسافرتی تحت پوشش شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

قربانعلی بیان کرد: در بازه زمانی یک ماه گذشته هزار و ۱۰۱ پرواز انجام شده و ۱۵۰ پرواز فوق العاده در این بخش صورت گرفته است.

او بیان کرد: هیچ فروش چارتری انجام نمی‌شود چراکه فروش چارتری به مردم آسیب وارد می‌کند و در حال حاضر ۳۵ درصد از پرواز‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به نقاط دور افتاده از جمله سقز، پارس آباد و مغان انجام شده است.

وی همچنین به عملیات اعزام زائران حج عمره اشاره کرد و گفت: این عملیات حج پس از ۹ سال انتظار، با انجام پرواز شماره ۱۵۰۸ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت ۷ بامداد سوم اردیبهشت از فرودگاه حضرت امام (ره) رسما آغاز شد.

قربانعلی افزود: در عملیات اعزام عمره گزاران استان تهران، با توجه به تعداد زائران این استان روزانه تعداد ۲۵۵ زائر (۳ کاروان) در قالب یک پرواز "هما" رهسپار فرودگاه مدینه منوره می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای اعزام عمره گزاران روزانه ۲ پرواز برنامه ریزی شده است که امروز علاوه بر تهران از فرودگاه مشهد مقدس نیز زائران به مدینه اعزام خواهند شد گفت: پرواز‌های حج عمره استان تهران به مدت ۱۱ روز ادامه دارد و از سایر ایستگاه‌های پروازی در این عملیات صرفا یک پرواز برای انتقال زائران حج عمره انجام می‌شود.

او اظهار کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این عملیات ۴۴ پرواز رفت و برگشت در مدت ۲۱ روز انجام خواهد داد و در مجموع عمره گزاران با ۶۶ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • مشتری جت های شخصی در ایران چه کسانی هستند؟ | ۲۵۰ هواپیمای شخصی در ایران
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟