Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@08:16:49 GMT

صیغه‌ای جدید با نام شن‌خواری در تنکابن!

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۸۹۰۸

صیغه‌ای جدید با نام شن‌خواری در تنکابن!

امام جمعه تنکابن گفت: تاکنون موضوعات زمین‌خواری و کوه خواری را شنیده بودیم اما شن خواری صیغه جدیدی است که می‌شنویم و باوجود پیگیری‌ها از جایی جواب نمی‌گیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به مواضع دشمن برای ضربه به نظام اظهار کرد: تشنج در بازار و جریان‌های اجتماعی، دو حیله جدید دشمن بود که به سنگ خورد و بازاریان ولایی ما حتی یک کلمه جواب مثبت ندادند و بهتر از هر زمان دیگر به کار خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بحث جریان اجتماعی نیز مردم آگاه و بصیر متوجه شدند که آن‌ها قصد بازی دادن دارند و بنابراین هیچ‌گونه حرکت اجتماعی به وجود نیامد و تازه از اول، انقلاب آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون موضوعات زمین‌خواری و کوه خواری را شنیده بودیم اما شن خواری صیغه جدیدی است که می‌شنویم و باوجود پیگیری‌ها از جایی جواب نمی‌گیریم.

امام‌ جمعه شهرستان تنکابن شن را سرمایه بی‌نظیر دانست و خاطرنشان کرد: با این شن می‌توان تمام خسارات سیل اخیر را رفع کرد و این شهرستان را از صفر ساخت اما اینکه این سرمایه چه می‌شود، نامشخص است!

فرماندار ویژه تنکابن نیز اظهار کرد: ما در کشوری که مزین به نام مولا امیرالمؤمنین و عشق ولایت و امامت است گام برمی‌داریم. در آستانه چهلمین سال انقلاب قرار داریم و دشمن در تلاش است تا مشکلات داخلی را بزرگ‌نمایی کند.

سید امیر حسینی‌جو افزود: در حادثه سیل همه جهادی تلاش کردند و ظرف 48 الی 72 ساعت مشکلات آب برق گاز و راه‌حل شد.

وی عرصه بین‌الملل را دچار یک سیل بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی برنامه‌ریزی کرده تا این سیل بین‌المللی را در حوزه فضای مجازی، اقتصادی، اجتماعی به سمت کشور پهناور انقلاب اسلامی هدایت کند. ما برای رد شدن از این گردنه نیاز به همان روحیه جهادی داریم.

این مسئول متذکر شد: این یک تهدید مجازی است که ما باید خودمان را در برابر آن ایمن کنیم. مردم به میزان رضایتمندیشان، همراهی دارند.

حسینی‌جو گفت: امروز مدیر دستگاه اجرایی وظیفه دارد شبانه‌روز در خدمت مردم باشد. هر اداره‌ای باید از همه ظرفیت‌ها و امکاناتش استفاده کند تا امسال جشن هرچه باشکوه‌تر انقلاب را شاهد باشیم.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است اظهار کرد: در عصر امروز شرایط کلان به نحوی است که هدف‌گیری دشمن بر سلب اعتماد مردم از مسئولین قرار دارد.

شمس‌الله شریعت‌نژاد افزود: ما باید تلاش کنیم خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم و به مصالح نظام فکر کنیم.

وی با اشاره به حادثه سیل اخیر در منطقه عنوان کرد: بنده اعتقادی به تغییر اقلیم درس ندارم وقتی به ساخت پل‌ها در سال ۱۳۱۰ نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که نیاز به ساخت زیرگذر است. داده‌های هواشناسی دوره دبی طغیانی را پیش‌بینی نکرد.

این مسئول متذکر شد: ما همیشه سعی داریم کار را ارزان تمام کنیم اما امروز بعد از چهل سال از انقلاب، کار غیرعلمی را از ما نمی‌پذیرند کار باید باکیفیت و درست و اصولی انجام شود.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه خسارت برآورد شده 700 میلیارد تومان بود، گفت: ما باید خودمان را جای مردم قرار دهیم و مشکلاتشان را حل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این مراسم یگان‌های نمونه تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان، تیپ ۲۵۸ شهید پژوهنده، قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار، گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، انتظامی و سپاه از مقابل کلام الله مجید و تمثال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی رژه خودرویی و موتوری رفتند و با آرمان‌های امام راحل و شهیدان تجدید پیمان کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


امیر سرتیپ دوم بهار خواجه وند امیری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود در این مراسم با بیان اینکه همزمان با نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه، مکر، نیرنگ دشمنان علیه ارتش آغاز شد، افزود: این انقلاب در هر شرایطی با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی می‌رسید، اما پیوستن ارتش به مردم موجب تسریع و شتاب در پیروزی انقلاب شد و هیمنه رژیم ستم شاهی شکسته شد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود  گفت : فرمان تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برای نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش در اذهان مردم فراموش نشدنی است.
خواجه‌وند جعفری تصریح کرد: ۲۹ فروردین روز تولد دوباره ارتش به عنوان ارتش انقلابی، مومن، کارآمد و پاکسازی شده از مستشاران خارجی و ایادی داخلی آنان شد.
وی افزود: ۲۹ فروردین ارتش با امام (ره)، آرمان‌های انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی پیمانی از جنس خون، شهادت، ایثار و جانبازی برای دفاع تا آخرین قطره خون خود از کیان اسلامی بسته است.
امیر خواجه‌وند جعفری، ثمره این پیمان را تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش به انقلاب برشمرد که ۴۶ هزار نفر آنها از نیروی زمینی بودند.
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود هم در این مراسم گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با درایت امام (ره) نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش حمایت شدند.
حجت الاسلام امینی افزود: اقتدار، امنیت ملت و کشور به دست پرتوان نیرو‌های مسلح تامین و تضمین می‌شود که به ویژه پاسخ جدید این نیرو‌ها در تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت چند تن از سپاهیان دلاور مایه افتخار، امنیت و امیدآفرینی برای کشور و مردم شده است.
حجت الاسلام امینی ۲۹ فروردین و رژه اقتدار نیرو‌های مسلح در شاهرود را به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار را تبلور امیدآفرینی برای ملت عنوان کرد.
ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود نیز در این مراسم گفت: ظرفیت عظیم ارتش همراه سایر نیرو‌های مسلح توان بازدارندگی ارزشمند، قدرت رزمی و پدافندی نیرو‌های زمینی، دریایی و هوایی را به منصه ظهور رسانده است.
جلالی نامگذاری روز ۲۹ فروردین در تقویم کشور برای حماسه آفرینی‌های ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع از ایران اسلامی را افتخارآفرین برشمرد و افزود: خدمات و برنامه‌های شایسته ارتش همراه سایر نیرو‌های مسلح در اقتدار، امنیت، دفاع مقدس و درخشش در حوادث بحران‌های طبیعی و انسان ساز در کنار مردم هوشمندانه و غرورآفرین است.
وی به توان و ظرفیت امنیت‌ساز نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: پاسخ متقابل نیرو‌های سپاه اسلام به رژیم صهیونیستی در «وعده صادق» اقتدار نیرو‌های مسلح در دفاع از کیان اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

دیگر خبرها

  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • ارتش در کنار مردم است/ خط بطلان ارتش بر همه ادعاهای دشمن
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • چرا روز ارتش؟
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری در استان بوشهر
  • قاطعانه با زمین‌خواری و ویژه‌خواری در استان بوشهر برخورد می‌شود