Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: بسیج وابسته به هیچ جریانی نیست و خود را متعلق به نظام مي داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «ابوالفضل طاهرخانی» در نشست خبری که امروز ( سه شنبه ۲۹ آبان) در سالن جلسات سپاه قزوین برگزار شد، بیان کرد: بسیج از یادگاری های ارزشمند امام خمینی (ره) است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دستور تشکیل بسیج مستضعفان از سوی امام (ره) صادر شد و در طول عمر این نهاد مردمی و انقلابی، جز خیرات و برکات چیزی از این نهاد ندیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: اگر اقدامات بسیج را در ابتدای انقلاب بنگریم، با ورود و حضور بسیج مردمی در عرصه نظامی هشت ساله دفاع مقدس کار بزرگی انجام  شد به طوری که حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتاد و بعد از جنگ هم درعرصه های سازندگی، فرهنگی و اقتصادی و در واقع هر جا نظام نیاز داشته باشد، بسیج با افتخار و اقتدار ورود می یابد.

وی اعلام کرد: بسیج وابسته به هیچ جریانی نیست و خود را متعلق به نظام مي داند و به اذن رهبری در عرصه های مختلف ورود می یابد.

طاهرخانی با اشاره به برنامه های هفته بسیج تصریح کرد: هفته بسیج امسال با شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت و وحدت و خدمت نامگذاری شده و برنامه های بسیج حول این شعار برنامه ریزی شده است و همچنین تلاش ما بر این بوده برنامه هایی را امسال طراحی کنیم که جنبه خدمت رسانی و اثرگذاری آن بیشتر باشد.

وی توضیح داد: ارتقا کیفی برنامه ها و معرفی ظرفیت های بسیج از جمله رویکردهای ما در اجرای برنامه ها است و غباروبي مزار شهدا، افتتاح پروژه های عمرانی، استقرار میز خدمت در مناطق روستایی و حاشیه شهر با حضور مسئولان استاني، حضور یک هزار پزشک در یک هزار مسجد بخش ها و مناطق مختلف استان برای ویزیت رایگان در طول هفته بسیج از جمله برنامه های این هفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: حضور تیم قضایی استان برای ارائه مشاوره حقوقی، اجرای برنامه و مسابقات ورزشی و فرهنگی و قرآنی، دیدار با خانواده شهدا و غيره از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج در استان است.

در ادامه مسئول فرهنگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: بیش از 200 عنوان برنامه برای هفته بسیج امسال پیش بینی شده است که در سطح استان اجرایی می شود.

«امیری مقدم» خاطر نشان کرد: دیدار با ائمه جمعه، عطرافشانی مزار شهدا، راه اندازی کمپین حمایت از مردم مظلوم یمن، برگزاری نشست های بصيرتی و روشنگری، اجرای طرح جهادی کلاس خدمت در مدارس، افتتاح طرح های عمرانی، استقرار 40 میز خدمت، برگزاری برنامه های هنری، حلقه های صالحین و غیره از دیگر برنامه های هفته بسیج در سطح استان است.

وی یادآور شد: حضور حماسی بسیجیان در پنجم آذر ماه از دیگر برنامه های ما در هفته بسیج است که در سطح استان برگزار می شود.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی آذربایجان غربی بیرجند هفته وحدت ارومیه شیراز هفته بسیج خراسان جنوبي استان همدان کتاب هفته بسیج مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل