Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز گفت: بزرگترین عملیات مانور امداد و نجات و اطفای حریق در کلانشهر تبریز با هدف افزایش آمادگی جسمانی و عملیاتی نیروهای آتش نشان برگزار شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد قلیزاده صبح امروز در بزرگترین مانور امداد و نجات و اطفای حریق شمالغرب در کلانشهر تبریز اظهار کرد: این مانور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر آتش‌نشان و نجات‌گر با تجهیزات فردی و جمعی از ایستگاه‌های ۲۱ گانه تبریز و با استفاده از خودرو  سنگین، سبک و تجهیزات مربوطه در مجتمع مسکونی شهید آیت الله مدنی واقع در جاده ائل گلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این مانور هشت گروه تخصصی اطفای حریق و ۹ گروه تخصصی امداد کوهستان و ساختمان های بلندمرتبه با هدف افزایش آمادگی جسمانی و عملیاتی نیروهای آتش نشان در راستای امدادرسانی به شهروندان حضور یافتند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز همچنین ادامه داد: این مانور با هدف بررسی فرماندهی در حریق ساختمان‌های بلند‌، عملیات اطفای حریق  و امداد نجات در ساختمان های بلند مرتبه، عملیات راپل برای نجات مصدومان توسط گروه‌های امداد و نجات در این اماکن‌ توسط نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی برگزار شد.
وی در بخش دیگر سخنان خود به ضرورت آموزش شهروندی با هدف آموزش خدمات ایمنی به شهروندان تأکید کرد و گفت: بیش از ۸۰۰ نیروی داوطلب در محیط دانشگاهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز آموزش می‌بینند که امیدواریم در آینده هر شهروند به یک آتش نشان تبدیل شود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آذربایجان شرقی امداد و نجات خودرو سازمان آتش نشانی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۱۱ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متاثر از این پدیده گفت: از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه ١٤٠٣ و تا ساعت ٠٥:٠٠ امروز جمعه، ١١ استان شامل اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد و ۵۴ شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۸۱ مورد عملیات انجام و به ۲۶۵۶ نفر امدادرسانی شده، ۱۵۹ نفر اسکان اضطراری یافته اند، ۱۱۸ نفر به مناطق امن منتقل شده و آب تجمیع شده در ۲۸۱ منزل مسکونی تخلیه شده است.

وی با بیان اینکه در این امدادرسانی‌ها ۱۶۰ تیم عملیاتی شامل (۶۱۵ نفر) مشغول امدادرسانی بوده‌اند، گفت: ۹ دستگاه چادر، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۱۵۵ بسته غذایی بین متاثرین از سیل در این ۱۱ استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟