Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@20:35:16 GMT

امیر ارتش به مردم کشور چه وعده ای داد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۹۰۰۹

امیر ارتش به مردم کشور چه وعده ای داد؟

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در آینده نزدیک ناوشکن و زیردریایی الحاق می‌کنیم و در حوزه پدافند هوایی و نیروی زمینی و هوایی نیز دستاوردهای جدیدی خواهیم داشت.امروز به جایی رسیدیم که می‌توانیم بگوییم با وجود همه تحریم‌ها انقلاب اسلامی می‌تواند تودهنی به دشمن بزند و مردم بدانند که ما با تمام مشکلات به اینجا رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش صدای ایران از تسنیم، امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش، در حاشیه افتتاح دانشکده دندانپزشکی ارتش و‌ در جمع خبرنگاران گفت: افتتاح دانشکده دندانپزشکی کاری بزرگ و ارزنده است، برای اینکه بتوانیم خدمات مناسبی را در حوزه دندانپزشکی برای کارکنان و خانواده های ارتش و نیروهای مسلح ارائه دهیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: امکانات و سرمایه خوبی در این مجموعه پای کار آمده و دستگاه‌ها و تجهیزات مناسب و به روزی در این مجموعه تهیه شده است تا ان‌شاالله بتوانیم خدماتی را ارائه دهیم که هم نیروهای مسلح و هم مردم شریف کشورمان از آن استفاده کنند.

دریادار سیاری در پاسخ به سوالی درباره امکانات و ویژگی‌های مجتمع غدیر گفت: زیر بنای کل این مجموعه 10 هزار متر مربع است که در چند طبقه ساخته شده و مجهز به کارگاه‌های آموزشی، درمانی و کلاس برای دانشجویان است. صددرصد تجهیزاتی که در داخل این مجموعه ارائه شده، تولید داخل است و این بیانگر توانمندی ماست. چون ما دیگر برای دریافت تجهیزات نگاه به بیرون نداریم. خدمات این مجموعه برای اقشار مختلف مردم و همه دفترچه‌های بیمه امکان‌پذیر است.

وی درباره اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب، ارتش چه دستاوردهایی را رونمایی خواهد کرد،گفت: ما در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی اقداماتی را انجام می‌دهیم که دشمن فکر نکند، می‌تواند با تبلیغات و عملیات روانی جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرد. افتتاح همین دانشکده یک حرکت بزرگ علمی است؛ یعنی ما به جایی رسیدیم که از نظر آموزشی در ابعاد مختلف نظامی و علمی نیازی به دیگران نداریم و در حوزه تجهیزات امروز‌به جایی رسیدیم که قطعا توانایی تولید تجهیزات مورد نیاز خود را داریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: در آینده نزدیک ناوشکن و زیردریایی الحاق می‌کنیم و در حوزه پدافند هوایی و نیروی زمینی و هوایی نیز دستاوردهای جدیدی خواهیم داشت.امروز به جایی رسیدیم که می‌توانیم بگوییم با وجود همه تحریم‌ها انقلاب اسلامی می‌تواند تودهنی به دشمن بزند و مردم بدانند که ما با تمام مشکلات به اینجا رسیدیم.

دریادار سیاری درباره جلسه‌ای که با رئیس سازمان برنامه و بودجه داشت، گفت: در این جلسه مسائل مربوط به بودجه و اعتبارات را پیگیری و میزان این اعتبارات مصوب مورد ارزیابی قرار گرفت، هماهنگ کردیم که‌ ان‌شاالله بتوانیم‌ کمبودها و کسری‌ها را رفع کنیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ارتش امیر وعده ناو جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران و سمینار هماهنگ کنندگان اهدای عضو از ۴ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در بیمارستان فرهیختگان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/ تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان

«سمینار هماهنگ کنندگان اهدای عضو» با حضور دکتر ناصر سیم فروش، دکتر محسن نفر، دکتر علیرضایی، دکتر دهقانی و دکتر حمیدرضا غلامرضایی در بیمارستان فرهیختگان برگزار شد. حدود ۳۰۰ نفر از هماهنگ کنندگان اهدای عضو در بیمارستان فرهیختگان گرد هم آمدند.

اهداء عضو در ایران به دو صورت انجام می پذیرد از «اهداء کننده زنده» و «از اهداء کننده مرگ مغزی». اهدای ارزشمندی که در تراز بخشیدن حیات و زندگی به انسانهاست و فراتر از هر بخششی است. سمینار «هماهنگ کنندگان اهدای عضو» تشکیل شده از کسانی هستند که در این مسیر خیر گام برداشته اند و هماهنگی بین اهداء کنندگان عضو و خانواده های آنها را ایجاد و تسهیل می نمایند و که بخش مهمی در فرایند پیوند عضو محسوب می شود.

البته در روزهای آتی نیز در خصوص هماهنگی با گیرندگان اهدا عضو نیز مباحثی ادامه خواهد داشت.

بخش دیگر مربوط به کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران» در روز چهارشنبه قدردانی از بزرگان و پیشکسوتان نفرولوژی و پیوند کلیه خواهد بود. کسانی که عمر گرانبهای خود را صرف درمان و آموزش و تعلیم و تربیت در این حیطه کرده اند.

در تمامی روزهای این مراسم -تا ۷ اردیبهشت ماه- مسائل علمی و به روز در حوزه های نفرولوژی، اورولوژی، پیوند کلیه در پنل های مختلف توسط اساتید ارائه می شود. شرکت در این همایش رایگان بوده و دارای امتیاز بازآموزی است. افراد برای ثبت نام می توانند به سامانه آموزش مداوم پزشکی کشور با شناسه بازآموزی ۱۹۸۴۰۶ اقدام کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228352 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا