Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@22:46:22 GMT

2911 تن کالای اساسی در کردستان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۹۰۸۸

2911 تن کالای اساسی در کردستان توزیع شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، خالد جعفری روز سه شنیه در جلسه تامین و پایش نهاده های دامی اظهار داشت: این میزان کالای اساسی توزیع با نرخ مصوب و به منظور تنظیم بازار توزیع شد.
وی تاکید کرد: توزیع نهاده های دامی در استان باید بر اساس قیمت های مصوب دولت باشد و با متخلفان برخورد شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: قیمت های غیر متعارف در توزیع نهاده های دامی قابل قبول نیست و باید متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص توزیع کود نیز یادآور شد: با توجه به مشکلاتی که در بحث ترانزیتی کشور پیش آمده بود، وقفه کوتاهی در توزیع داشتیم که با رفع آن اکنون شاهد تسهیل در این زمینه هستیم.
جعفری در خصوص توزیع میزان کود در سال جاری گفت: از ابتدای سال تاکنون 42 هزار و 11 تن کود شیمیایی، شامل 29 هزار و 602 تن کود اوره، 10 هزار و 908 تن کود سوپر فسفات و یک هزار و 500 تن کود پتاسه در بین کشاورزان استان با قیمت مصوب دولتی توزیع شده است.
وی اضافه کرد: کشاورزان استان نسبت به تهیه و ذخیره سازی کود اقدام کنند تا در پیک مصرف به مشکل حمل و نقل برخورد نکنند.
جعفری از شرکت خدمات حمایتی و سازمان تعاون روستایی نیز خواست که نهایت تلاش خود را در خرید و وراد کردن کود به استان انجام دهند و کارگزاران استان هم در راستای خرید و توزیع کود بیش از پیش فعالیت کنند.
وی تامین کود برای کشت های انتظاری در پاییز را از اولویت های سازمان دانست و افزود: باید نظارت های لازم در خصوص توزیع عادلانه و مناسب کود صورت گیرد تا کشاورزان با مشکل مواجه نشوند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 14 هزار و 717 تن نهاده دامی شامل 12 هزار و 143 تن ذرت و 2 هزار و 574 تن کنجاله سویا با نرخ مصوب دولتی در استان توزیع شده است.
7345/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تعزیرات تنظیم بازار جهاد کشاورزی حمل و نقل کود 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی در مورد بارش رگباری و شدید باران در ۱۴ استان کشور از آماده‎باش امدادگران در این استان‌ها خبرداد.

به گزارش ایسنا، بابک محمودی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به هشدار نارنجی‌رنگ سازمان هواشناسی گفت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی در روز سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بروز مداخلات جوی و تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۱۴ استان کشور خواهیم بود. بر این اساس در روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت در نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و شمال غرب کردستان و در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت در کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و نیمه غربی استان‌های فارس، کردستان و لرستان و برای روز پنج‌شنبه، ۱۳ اردیبهشت نیز در یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: در این شرایط لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی دور از انتظار نیست لذا به مردم و به خصوص ساکنان این مناطق و مسافران توصیه می‌شود که ضمن احتیاط در سفر‌های بین شهری، از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، کوهنوردی، چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع پرهیز کنند.

محمودی افزود: اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ، اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، از جمله حمل سریع محصولات قابل برداشت به نواحی امن، محافظت از دپو‌های گندم و غلات برداشت شده در برابر بارش‌ها نیز از دیگر توصیه‌هایی است که باید جدی گرفته شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در همین راستا نیز امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تمامی استان‌های کشور به حالت آماده‌باش کامل درآمده و تجهیزات و امکانات لازم نیز برای مقابله با حوادث و امدادرسانی در هرگونه رخداد احتمالی در اختیارشان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب