Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@23:36:20 GMT

نارضایتی شهروندان تهرانی از عملکرد شواری شهر

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۹۱۶۲

محمد سالاری عضو شورای شهر تهران پس از شنیدن سخنان افشانی در مورد اقدامات انجام شده او در دوره مدیریتش ضمن تقدیر و تشکر از او گفت: افشانی به عنوان شهردار منتخب شورای پنجم در طول مدیریت خود به رویکردهای اعلامی بخصوص پاکدستی تداوم بخشید و احترام واقعی به نهاد مدنی و شورا در رفتارها و رویکردها داشت.

وی با بیان اینکه در این تعامل بسیار موثر و معنادار تدابیر شخص رییس شورای شهر و تک تک اعضا نیز بسیار موثر بوده است ادامه داد: ایستادگی آقای افشانی در فضایی که قانون منع بکارگیری بازنشستگان مطرح شد، برای شورای پنجم فرصت خوبی را ایجاد کرد و باور دارم در آینده نه چندان دور همین نمایندگان محترم مجلس، طرحی را برای استثنا کردن شهرداران شهرها از قانون مصوب امضا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به انتخاب پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران نیز بیان کرد: اکنون نیز از انتخاب آقای حناچی به عنوان شهردار تهران خرسندیم و من معتقدم حناچی از معدود مدیران برجسته، پاکدست و از برندهای شهرسازی و معماری و مدیریت شهری هستند، اکنون رسالت سنگینی بر دوش وی قرار دارد و امیدواریم با تلاش های حناچی و کابینه اش بتوانیم در مقابل افکار عمومی و شهروندان تهران که مطالبات به حق زیادی را از ما دارند پاسخگو باشیم.

وی افزود: متاسفانه علی رغم تلاش های شورای پنجم و دو شهردار گذشته، شهروندان تهرانی از ما راضی نیستند چراکه در این مدت مطالباتشان برآورده نشده و ما نتوانستیم از ظرفیت و فرصت های مهم پیش رو به نحو احسن بهره برداری کنیم. امیدواریم در مدت زمان باقی مانده از این دوره با تداوم تعامل گذشته بین شورا و شهرداری و سازمان ها و نهادها بتوانیم به مطالبات افکار عمومی پاسخ مناسبی دهیم و این حق شهروندانی است که برای رای دادن به ما، ساعت ها در صف های طولانی ایستادند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر قانون شهر تهران شهردار تهران معماری شهرداری شورای شهر شورای شهر تهران شهردار تهران شهرداری معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین پیرامون هر کدام از طرح‌های شورا و چگونگی اجرای آن لایحه ارائه کند، نه اینکه با نگاه سلیقه‌ای شهردار این طرح‌ها ابتر بماند.

فاطمه اشدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: اعضای شورا طبق وظایف و تکالیفی که بر عهده دارند به لوایح واصله از سوی شهرداری به طور جدی، بی‌وقفه و به موقع رسیدگی و پیرامون آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند و در برخی موارد هم با خرد جمعی و رأی حداکثری طرح‌هایی را برای اجرا و لایحه شدن آن به شهرداری ارائه می‌کنند.

وی افزود: شهرداری باید این طرح‌ها را که برخی ممکن است مانند لوایح دوفوریتی ضرورت داشته باشد را مورد توجه قرار دهد و تدابیری برای کارسازی آن‌ها داشته باشد تا شرمنده شهر و مردم نباشیم.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قزوین با بیان اینکه هیچکدام از طرح‌های ارسالی شورا از سمت شهردار به‌صورت لایحه به شورا ارائه نشده، گفت: درست است که صرفه و صلاح شهر بر عهده شهردار است، بر این اساس شهرداری قزوین پیرامون هر کدام از این طرح‌ها و چگونگی اجرای آن لایحه ارائه کند، نه اینکه با نگاه سلیقه‌ای شهردار این طرح‌ها ابتر بماند.

اشدری ادامه داد: چون قبل از تعهد شهردار شورای شهر مجدانه رعایت صرفه و صلاح شهر را دارد و بر همین ضرورت منجر به ارائه طرح‌های پیشنهادی شورا می‌شود که خوشبختانه بر وفق سیاست‌های بودجه شهرداری قزوین است.

وی خواستار ارائه تمامی طرح‌ها و پیشنهادات که با عناوین خاص مطرح شده، ولی اجرایی نشده از سوی مدیریت شهری شد و گفت: با ارائه این موارد مردم می‌توانند مدیریت شهری را ارزیابی و قضاوت کنند که مدیریت شهری چقدر متعهد به انجام سیاست گذاری‌ها، طرح‌های مردمی و شهری از سوی شورای منتخب مردم است؟ شورایی که شهردار خود را منتخب آن می‌داند.

عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد: بررسی شود چه طرح‌هایی بر زمین مانده است تا در سال آخر شورای ششم بتوانیم با سرعت آنها را پیگیری کنیم و یا اینکه بدانیم چه کارهایی انجام شده است.

کد خبر 750278

دیگر خبرها

  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد