Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:15:47 GMT

برگزاری مسابقه روزنامه دیواری وحدت در کانون ابرار

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۹۲۲۱

برگزاری مسابقه روزنامه دیواری وحدت در کانون ابرار

مسابقه روزنامه دیواری وحدت در کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد جامع روستای استوه از توابع خنداب برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، به مناسبت خجسته میلاد پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص) و میلاد با سعادت امام جعفرصادق (ع) جشن میلاد دو نور در کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد جامع روستای استوه از توابع خنداب برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به این مناسبت کانون فرهنگی هنری ابرار اقدام به برگزاری مسابقه روزنامه دیواری با عنوان وحدت و موضوع وحدت، پیامبر مهربانی و امام جعفر صادق(ع) ویژه اعضای این کانون کرده است؛ تهیه این روزنامه دیواری به منظور آشنایی نوجوانان عضو کانون با هفته وحدت، زندگی پیامبر اکرم (ص)، ایجاد انگیزه تحقیق و مطالعه در بین آنان و همچنین آشنایی آنان با کار گروهی صورت می گیرد؛‌ از شرکت کنندگان در این مسابقه در مراسم جشن میلاد دو نور تقدیر به عمل می آید.

 

همچنین نشست کتابخوانی از متن کتاب زندگی حضرت محمد(ص) ویژه میلاد پیامبر و هفته کتاب برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی آذربایجان غربی بیرجند هفته وحدت ارومیه شیراز هفته بسیج ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خراسان جنوبي استان همدان روزنامه دیواری هفته وحدت هفته کتاب و کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، تابستان سال ۱۴۰۲ فراخوان جشنواره از تهران ارسال و اطلاع رسانی به مراکز و گروه‌های اجرایی انجام گرفت که از این ۱۰ گروه، ۶ گروه از مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند و چهار گروه آزاد شرکت کرده‌اند.

در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران سه نمایش به عنوان کار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که مرحله کشوری در شهریورماه برگزار خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و خیابانی در گروه سنی کودک، نوجوان و ارشد حضور دارند که اکثرا از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس