Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@08:52:55 GMT

برگزیدگان جشنواره الحافظون معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۹۲۴۰

برگزیدگان جشنواره الحافظون معرفی شدند

اسامی برگزیدگان مسابقات الحافظون اعلام شد تا طی مراسمی که امروز در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) تهران برگزار می‌شود، از این افراد تجلیل شود. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مرحله نهایی ششمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون، از 19 آبان‌ماه آغاز شد و پس از یک هفته رقابت، جمعه 25 آبان‌ماه به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در رشته‌هایی همچون حفظ یک جزء، حفظ سه جزء و حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم ویژه گروه‌های سنی هفت سال، 8 تا 16 سال و 17 سال به بالا در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

برگزاری همایش قرآن و بسیج در حسینیه فاطمة‌الزهرا(س)

در ششمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون که به همت سازمان قرآن وعترت بسیج تهران بزرگ برپا شده 350 نفر به مرحله نهایی راه یافتند. اسامی برگزیدگان  این مسابقات اعلام شده است و طی مراسم اختتامیه که روز سه‌شنبه، 29 آبان‌ماه در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران برگزار می‌شود، از این افراد تجلیل می‌شود.

اسامی برگزیدگان در پیوست خبر قابل مشاهده و دریافت است.

انتهای پیام/

R1444/P1013149/S4,37/CT12 پیوست برگزیدگان الحافظون واژه های کاربردی مرتبط سازمان قرآن و عترت بسیج

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان قرآن و عترت بسیج سازمان قرآن و عترت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی

مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی «قهرمان ایران» در سال ۱۴۰۲ شامگاه پنجم اردیبهشت ماه با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان عرصه‌های مختلف ورزش در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفتگویی با سه ورزشکار برگزیده داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

 امیررضا معصومی که جایزه «قهرمان فردا» را دریافت کرد گفت: از سازمان صدا و سیما تشکر می‌کنم که این کار زیبا را انجام می‌دهد و  در این سه سال اخیر این جشنواره را پیگیری می‌کند و سال به سال تعداد شرکت کنندگان برای انتخاب برترین ورزشکار بیشتر شده است.

وی افزود: امسال پنج میلیون نفر شرکت کردند و این افزایش شرکت‌کننده در نظر سنجی نشان می‌دهد که از قدرت همدلی رسانه ملی استفاده شده است و امیدوارم در سال‌های آینده همینطور ادامه‌دار باشد.

معصومی درباره تورنمنت اخیر خود گفت: ۲۰ روز آینده برای آمادگی تیم ملی در تورنمنت گرجستان شرکت خواهم کرد.

حضور بیشتر مردم در نظرسنجی‌ها باعث خوشحالی ورزشکاران می‌شود

علی نادری سرمربی فوتبال ساحلی جایزه که «برترین مربی» ورزش در سال ۱۴۰۲ دریافت کرد و گفت: از مردم عزیزمان تشکر می‌کنم که رای دادند، امیدوارم توانسته باشیم باعث شادی دل مردم شویم.

وی عنوان کرد: زمانی که ما به موفقیت می‌رسیم مسئولیت ما بیشتر می‌شود و ما باید بیشتر تلاش کنیم و به فوتبال ساحلی توجه بیشتری داشته باشیم چراکه مردم دیگر انتظار سومی از ما ندارند و منتظر مقام دیگری هستند.

نادری درخصوص عملکرد رسانه ملی توضیح داد: زمانی که پنج میلیون نفر رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند و اتفاق بزرگی است و سال‌های آینده مردم بیشتر شرکت می‌کنند و هر چقدر مردم بیشتر حضور داشته باشند باعث انگیزه و خوشحالی ورزشکاران می‌شود.

رشته‌های دیگر هم پخش زنده داشته باشد

ناهید کیانی که جایزه «بانوی ورزش ایران» در سال ۱۴۰۲ را دریافت کرد و گفت: حس و حال خوبی دارم، دریافت جایزه در این جشنواره‌ها برای ما خیلی با ارزش است چراکه از طرف مردم انتخاب شدیم. مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند امیدوارم لایق این جایگاه باشم و تا پای جان برای خوشحالی مردم کشورم بجنگم.

وی افزود: همه اتفاقات این جشنواره عالی بود و در مصاحبه‌هایی که داشتم همیشه گفتم علاقمندم که رشته‌هایی که دیده نمی‌شوند به خصوص بانوان پخش زنده داشته باشند. البته رشته ما پخش زنده دارد، اما رشته‌های دیگر هم پخش زنده داشته باشد.

او گفت: با همه وجودم برای المپیک آماده می‌شوم، خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم تا روز المپیک بتوانم نتیجه خوبی دریافت کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که افتخارآفرینی کنم مسابقات سختی است، اما من از پس آن برمی آیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند