Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری‌تسنیم: امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش، در حاشیه افتتاح دانشکده دندانپزشکی ارتش و در جمع خبرنگاران گفت: افتتاح دانشکده دندانپزشکی کاری بزرگ و ارزنده است، برای اینکه بتوانیم خدمات مناسبی را در حوزه دندانپزشکی برای کارکنان و خانواده‌های ارتش و نیرو‌های مسلح ارائه دهیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: امکانات و سرمایه خوبی در این مجموعه پای کار آمده و دستگاه‌ها و تجهیزات مناسب و به روزی در این مجموعه تهیه شده است تا ان‌شاالله بتوانیم خدماتی را ارائه دهیم که هم نیرو‌های مسلح و هم مردم شریف کشورمان از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریادار سیاری در پاسخ به سوالی درباره امکانات و ویژگی‌های مجتمع غدیر گفت: زیر بنای کل این مجموعه ۱۰ هزار متر مربع است که در چند طبقه ساخته شده و مجهز به کارگاه‌های آموزشی، درمانی و کلاس برای دانشجویان است. صددرصد تجهیزاتی که در داخل این مجموعه ارائه شده، تولید داخل است و این بیانگر توانمندی ماست. چون ما دیگر برای دریافت تجهیزات نگاه به بیرون نداریم. خدمات این مجموعه برای اقشار مختلف مردم و همه دفترچه‌های بیمه امکان‌پذیر است.

وی درباره اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب، ارتش چه دستاورد‌هایی را رونمایی خواهد کرد، گفت: ما در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی اقداماتی را انجام می‌دهیم که دشمن فکر نکند، می‌تواند با تبلیغات و عملیات روانی جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرد. افتتاح همین دانشکده یک حرکت بزرگ علمی است؛ یعنی ما به جایی رسیدیم که از نظر آموزشی در ابعاد مختلف نظامی و علمی نیازی به دیگران نداریم و در حوزه تجهیزات امروز‌به جایی رسیدیم که قطعا توانایی تولید تجهیزات مورد نیاز خود را داریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: در آینده نزدیک ناوشکن و زیردریایی الحاق می‌کنیم و در حوزه پدافند هوایی و نیروی زمینی و هوایی نیز دستاورد‌های جدیدی خواهیم داشت. امروز به جایی رسیدیم که می‌توانیم بگوییم با وجود همه تحریم‌ها انقلاب اسلامی می‌تواند تودهنی به دشمن بزند و مردم بدانند که ما با تمام مشکلات به اینجا رسیدیم.

دریادار سیاری درباره جلسه‌ای که با رئیس سازمان برنامه و بودجه داشت، گفت: در این جلسه مسائل مربوط به بودجه و اعتبارات را پیگیری و میزان این اعتبارات مصوب مورد ارزیابی قرار گرفت، هماهنگ کردیم که ان‌شاالله بتوانیم کمبود‌ها و کسری‌ها را رفع کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش ناوشکن زیردریایی سیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز (سه‌شنبه) پس از برخورد دو بالگرد در هوا در جریان آموزش نمایشی برای نیروی دریایی سلطنتی مالزی، ۱۰ نفر کشته شدند.

براساس گزارش العربیه، نیروی دریایی مالزی با بیان اینکه هر ۱۰ نفر از خدمه این دو هواپیما بودند، اعلام کرد: این سانحه در ساعت ۹:۳۲ صبح امروز در پایگاه دریایی لوموت واقع در غرب ایالت پراک رخ داد.

نیروی دریایی ارتش مالزی اعلام کرد که مرگ همه قربانیان در محل حادثه قبل از اعزام به بیمارستان پایگاه نظامی لوموت برای شناسایی، تایید شد.

سهیمی محمد سهیل، فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و امداد و نجات مالزی گفت: این دو بالگرد در حین پرواز آموزشی با یکدیگر برخورد کرده و سرنشینان در دم جان باختند لذا تیم‌های پزشکی فرصتی برای امدادرسانی نداشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • نیروی خاطی در حافظیه توبیخ شد + فیلم