Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@05:50:53 GMT

دیبالا: مسی باید به تیم ملی آرژانتین برگردد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۹۲۹۹

به گزارش وانانیوز،   لیونل مسی از ۳۰ ژوئن که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل فرانسه به میدان رفت و شاهد شکست ۴ بر ۳ تیمش بود، دیگر برای آرژانتین بازی نکرده و تمام تمرکزش را روی بارسلونا گذاشته است. این اتفاق باعث شد که دیبالا دقایق بیشتری در ترکیب آلبی‌سلسته حضور داشته باشد و بازیساز یوونتوس در پیروزی ۲ بر صفر اخیر این تیم در دیدار دوستانه مقابل مکزیک خوش درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال دیبالا می‌گوید که منتظر بازگشت مسی است. او گفت: ما می‌خواهیم که مسی برگردد. ما می‌دانیم که او برای تیم ما چه ارزشی دارد، اما تصمیم‌گیری برای برگشتن به تیم ملی برعهده خودش است نه هیچیک از دیگر بازیکنان تیم.

لیونل اسکالونی، سرمربی موقت تیم ملی آرژانتین از بدو ورودش به این تیم سیاست استفاده از بازیکنان جوانی مانند دیبالا، لائوتارو مارتینس، مائورو ایکاردی، لئاندرو پاردس و جیو لوسلسو را برای تغییر نسل در این تیم در پیش گرفته است. دیبالا، اما تأکید کرد که او پرچم‌دار هم‌نسل‌های خودش در تیم ملی آرژانتین نیست و از هواداران خواست برای نتیجه گرفتن نسل جدید بازیکنان آلبی‌سلسته صبوری کنند.

وی افزود: ما فقط گروهی از بازیکنان جوان هستیم که تنها کارمان را شروع کرده‌ایم و باید از طرف مردم حمایت شویم. نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد.

دیبالا تا کنون ۱۶ بار برای تیم ملی آرژانتین بازی کرده است، اما هنوز نتوانسته با پیراهن این تیم گلزنی کند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال آرژانتین لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقب دادن به بازیکنان فوتبال توسط جواد خیابانی / فیلم

جواد خیابانی و چالش لقب دادن به بازیکنان در صورت گلزنی.

دانلود (14.3MB)

دیگر خبرها

  • لقب دادن به بازیکنان فوتبال توسط جواد خیابانی / فیلم
  • آیت الله علوی بروجردی: امیدواریم روزی بیاید که شرّ اسرائیل برای همیشه به دشمنان برگردد
  • افت سریالی تورم آرژانتین
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان برای اولین بار انجام شد
  • طارمی برای پورتو گلزنی کرد +فیلم
  • دروازه‌بانی که قید منچستریونایتد فرگوسن را زد و خدا را بر فوتبال ترجیح داد!‍
  • ترامپ آرژانتین عروسک صهیونیست‌ها!
  • دیدار ایلان ماسک و رئیس جمهور آرژانتین با محوریت فناوری
  • پشیمانی بایرن مونیخ: ناگلزمان باید برگردد
  • تلاش‌های اسرائیل از آرژانتین تا بلوچستان برای توقف عملیات انتقام