Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرهنگ حسین حسین زاده در نشست محور ایمن آزاد راه اصفهان-کاشان-قم ایمن سازی این آزادراه را در گرو مشارکت همه دستگاه ها دانست افزود: ضمانت های اجرایی در زمینه این محور از مقام قضایی دریافت شده و در صورت تداوم شرایط کنونی، عبور خودروها از این آزادراه رایگان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه باید این محور با تمهیدات لازم از حالت بی روح کنونی خارج شود بیان کرد: استفاده از تابلوها و چراغ های هشدار دهنده در فاصله های مناسب منجر به کاهش سرعت و عاملی بازدارنده در بروز حادثه های رانندگی است.
علی اکبر مرتضایی سرپرست فرمانداری کاشان نیز با تاکید بر ضرورت رسیدگی به این آزاد راه گفت: جاده قدیم در شرایط کنونی با آزادراه تفاوتی ندارد و به دلیل رفت و آمد کمتر خودروها ، جاده قدیم نسبت به آزادراه، ایمن تر است.
جواد مزروعی مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث شهرستان کاشان هم در این نشست بر ساخت مجتمع های رفاهی در این محدوده تاکید کرد و افزود: 9 کیلومتر پس از عوارضی اصفهان به سمت کاشان هیچ مجتمع رفاهی نداریم و بیشترین تصادف ها هم به علت نبود این امکانات و خواب آلودگی رانندگان روی می دهد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان کاشان آزاد راه ایمن سازی رایگان مجتمع رفاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ نقطه پرتصادف راه‌های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ عادل مصدقی در اولین جلسه شورای اداری اداره کل با حضور معاونین و روسای ستادی و شهرستانی با اشاره به وجود ۴۷ نقطه پرتصادف در حوزه راه‌های استان گفت: تعهد استان در سال ۱۴۰۲ ایمن سازی ۳۹ نقطه بوده در حالی که ۴۷ نقطه ایمن سازی و رفع شده که عملکرد اداره کل بالاتر از تعهدات بوده است.

او تعداد  نقاط پرتصادف راه‌های استان را ۹۵ نقطه اعلام کرد و افزود:تلاش می کنیم که اعتبارات پروژه‌های نقاط پرتصادف را از محل مولدسازی‌های استان و همچنین منابع ملی تامین کرده تا به موقع بتوان این نقاط را رفع و ایمن سازی کرد.

مصدقی ادامه داد: اجرا و پیگیری مصوبات ریاست جمهوری و سفر‌های درون استانی استاندار جزو برنامه‌های مهم دیگری است که امسال دنبال خواهد شد.

او افزود: کتابچه‌ای از عملکرد و برنامه‌های امسال برای اعلام به نمایندگان مجلس تهیه می‌شود تا با همکاری نمایندگان امور عمرانی استان را به خوبی به پیش ببریم.

به گفته مصدقی، توجه به پایانه مرزی اینچه برون و افزایش ترانزیت کالا و تردد‌های مرزی موضوع مهم دیگر امسال محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • دوربرگردان ایمن در تقاطع اورکت حاجی محور بندرترکمن به آق قلا احداث می شود 
  • ۴۷نقطه پرتصادف راه های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می شود
  • ۴۷ نقطه پرتصادف راه‌های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می‌شود
  • پروژه ایمن سازی آزادراه قزوین-تهران در سطح ملی مطرح شده است
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک
  • رفع مشکلات ترافیکی و ایمن سازی جاده کندوان تا پایان دولت سیزدهم
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است
  • واکسیناسیون ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در لرستان