Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@21:56:41 GMT

خواهش آژانس انرژی از اوپک

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۹۳۷۵

خرداد:آژانس بین‌المللی انرژی به تصمیم اوپک برای بررسی کاهش مجدد تولید نفت واکنش نشان داد و از این گروه خواست تولید خود را پایین نبرد.
به گزارش ایسنا، فاتح بیرول، مدیر اجرایی آژانس بین‌المللی انرژی در یک کنفرانس مطبوعاتی در براتیسلاوا گفت: در حال حاضر بازارها به خوبی تامین هستند اما ما نباید فراموش کنیم که ظرفیت مازاد تولید در عربستان سعودی بسیار اندک است بنابراین کاهش قابل توجه تولید از سوی تولیدکنندگان بزرگ نفت ممکن است پیامدهای منفی برای بازارها داشته باشد و آنها را با محدودیت عرضه مواجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیرول گفت: من از همه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در سراسر جهان می‌خواهم در این روزهای دشوار منطق داشته باشند.
آژانس بین‌المللی انرژی در گزارش بازار نفت خود برای نوامبر که هفته گذشته منتشر شد، اعلام کرد افزایش تولید از سوی تولیدکنندگان بزرگ نفت، افت عرضه ایران و ونزوئلا را جبران کرده است و همزمان، کندی رشد تقاضا در بازارهای در حال توسعه، به مازاد عرضه در سال میلادی آینده اشاره دارد.
با وجود مازاد عرضه‌ای که برای سال ۲۰۱۹ پیش‌بینی شده است، آژانس بین‌المللی انرژی مازاد عرضه را تهدیدی برای بازار نمی‌بیند.
پس از افت قیمت نفت در هفته‌های اخیر و پس از تحلیل وضعیت عرضه و تقاضا که نشان داد مازاد عرضه در حال شکل گرفتن است، اوپک و عربستان سعودی به کاهش تولید جدید اشاره کرده‌اند و گمانه زنی ها درباره کاهش تولید از یک تا ۱.۴ میلیون بشکه در روز متغیر است.
بر اساس گزارش اویل پرایس، اوپک و متحدانش در اوایل دسامبر در وین دیدار خواهند کرد و در این دیدار رسمی، وضعیت بازار نفت و احتمال اتخاذ سیاست جدید کاهش تولید مورد بحث و مذاکره قرار خواهد گرفت. برچسب ها: اوپک ، انرژی ، نفت ، فاتح بیرول

منبع: خرداد

کلیدواژه: اوپک انرژی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران

رئیس سازمان انرژی اتمی از افزایش تولید رادیوداروها در این سازمان خبر داد و گفت: رادیوداروها در فرایندی که سازمان انرژی اتمی طی کرده، امروزه پاسخگوی کل نیاز کشور است.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073475 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی در ۲۰۲۴ رکورد خواهد زد
  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • گروسی به تهران سفر می‌کند
  • افزایش تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران
  • گروسی: به زودی به ایران سفر می‌کنم
  • پیام «وعده صادق» به قیمت نفت در بازارهای جهانی
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه