Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@13:10:32 GMT

شهادت یک جانباز دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۹۳۹۵

شهادت یک جانباز دفاع مقدس

پیکر حاج حسین کیخا جانباز ۷۰درصد سیستان و بلوچستان که پس از ۳۲ سال تحمل درد و رنج ناشی از جراحات دفاع مقدس به کاروان شهدا پیوست، در زاهدان از محل مسجد جامع به سمت گلزار شهدا بهشت مصطفی تشییع شد .

‌به گزارش ایسنا، جانباز سرافراز اسلام حاج حسین کیخا در سال ۱۳۶۵ و در دوران جنگ تحمیلی بر اثر اصابت ترکش از ناحیه کمر دچار ضایعه قطع نخاع شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جانباز ۷۰ درصد پس از ۳۲ سال زندگی بر روی ویلچر هنگامی که به عنوان نماینده مدیرکل بنیاد شهید استان برای شرکت در مراسم گرامیداشت خبرنگار شهید محسن خزایی به مشهد عزیمت کرده بود بر اثر سرما خوردگی شدید و عفونت ریه در بیمارستان مشهد مقدس بستری شد اما با وجود تلاش پزشکان صبح امروز شهد شیرین شهادت را نوشید و به جمع یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورامین در لیالی قدر میزبان شهید گمنام است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی امینی، بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم مؤمن و ولایت مدار ورامین مفتخرند از شب نوزدهم ماه مبارک رمضان به مدت ۵ شب میزبان شهیدی گمنام از دوران دفاع مقدس در برنامه‌ها و مراسم احیا شب‌های قدر در مساجد و اماکن مذهبی باشند.

وی افزود: حضور بابرکت این شهید بر معنویت مراسم خواهد افزود و باعث معطر شدن فضای مراسم به عطر ایثار و شهادت خواهد شد.

امینی گفت: مردم شهرستان ورامین که در دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت به ویژه در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس حضور حداکثری و مؤثر داشتند قدردان شهدا بوده و خواهند بود.

کد خبر 6064979

دیگر خبرها

  • ورامین در لیالی قدر میزبان شهید گمنام است
  • سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود