Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج،وحید تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره نوآوری‌ها و اختراعات صنعت و دانشگاه به نام جشنواره ملی صد در هفته بسیج اظهار کرد: در این جشنواره سه روزه که قرار است بین پنجم تا هفتم آذر در تهران برگزار شود از ایده‌ها و اختراعات و مقالات برترعلمی دانشگاه‌ها و کارخانجات با اعطای تندیس جشنواره و همچنین حمایت مالی تجلیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارائه تسهیلات تجاری‌سازی به ایده‌ها، طرح‎ها، اختراعات و مقالات برتر را از دیگر مزایای پیش‌بینی شده برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره دانست و از علاقه‌مندان خواست آثار خود را تا چهارم آذر امسال از طریق سامانه www.nfsad.ir یا تماس با تلفن 66908863 در اختیار دبیرخانه معاونت علمی و پژوهشی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ قرار دهند.
رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ، مکانیک و مکاترونیک، فناوری اطلاعات و رایانه، داروئی و غذایی، صنایع دفاعی و هوافضا، مهندسی صنایع، عمران، معماری و شهرسازی، مواد، متالوژی و تکنولوژی‌های نانو، علوم پایه پزشکی، علوم انسانی و مدیریت، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست و فناوری‌های شیمیایی را از محورهایی دانست که شرکت‌کنندگان می‌توانند ایده‌ها و مقالات خود را در این خصوص ارائه دهند.
وی با بیان اینکه تاکنون 300 مقاله، ایده و اختراع به دبیرخانه برگزاری این جشنواره ارسال شده است، هدف از برگزاری آن را شناسایی و معرفی استعدادها در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی و همچنین ترویج فرهنگ نوآوری و کارآفرینی دانش‌بنیان اعلام کرد.
تیموری اظهار کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره که قرار است در سالن همایش‌های شرکت ساپکو برگزار شود از 11 مدیر نمونه دربخش صنعت نیز تجلیل می‌شود.
وی تعهد به کارجهادی، تعامل با بسیج و نهادهای ارزشی و همچنین توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی را از مهمترین معیار های انتخاب مدیران برگزیده دانست.
رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ همچنین از معرفی کارگر بسیجی نخبه در آخرین روز هفته گرامیداشت بسیج (پنجم آذر) خبر داد و گفت: نوآوری، صرفه‌جویی ارزی و حفظ روحیه بسیجی در محیط کار از مهمترین معیارهایی پیش‌بینی شده برای انتخاب کارگران بسیجی نخبه به شمار می‌آیند.
وی در پایان با بیان اینکه انتخاب کارگران بسیجی بار اجرا می شود از مدیران بنگاه‌های اقتصادی سراسر کشور خواست با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.nfsad.ir کارگران بسیجی نخبه خود را تا پایان ابان امسال معرفی کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر

ایسنا/خراسان شمالی مسابقات شنای کارگری در خراسان شمالی که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شده بود، با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رئیس هیات اجرایی مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران خراسان شمالی  در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۵۰ نفر شرکت کننده از کارگاه های مختلف و کارگران مشمول قانون کار در مجموعه ورزشی کارگران امام علی (ع) شهرستان بجنورد برگزار شد.

مهدی اسلام خواه، برگزاری این مسابقات را به مناسبت ارج نهادن به مقام کارگران و گرامیداشت هفته کار و کارگر برای ایجاد شور و شوق مضاعف بین کارگران اعلام کرد و افزود: برگزاری برنامه هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل در حوزه کارگری می‌دانیم.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه رده سنی برگزار شد، گفت: در رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال، امیررضا باقرزاده از سبزگستر شیروان، رضا تحولاتی و یوسف زمانی فر از آلومینای جاجرم و همچنین سجاد راستگو از استخر هلال احمر شیروان به مقام های اول تا چهارم رسیدند.

رئیس هیات اجرایی مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران خراسان شمالی ادامه داد: در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال پوریا کلانتری از استخر ۱۹ مهر بجنورد، محمد شاکریان از آلومینای جاجرم و ارشک زعفرانی از راهداری به مقام های اول تا سوم رسیدند.

به گفته اسلام خواه، در رده سنی بالای ۴۰ سال نیز ولی الله استاجی، حجت یداللهی و علی سدید به مقام های برتر رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر