Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@04:38:16 GMT

ارائه خدمات درمانی تخصصی رایگان به 200 بیمار در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۹۵۵۱

ارائه خدمات درمانی تخصصی رایگان به 200 بیمار در زاهدان

کانون پزشکان مهدوی زاهدان به 200 بیمار نیازمند خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی رایگان ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، ظهر امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در دیدار با مسئولین و فعالان بنیاد مهدویت سیستان و بلوچستان اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم و تلاش برای رفع نیازهای بندگان خدا از مهمترین معیارهای پایبندی به فرهنگ مهدوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد هاشمی شهری بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به واسطه ارتباط با نسل جوان به عنوان دانشجو و تمام اعضاء جامعه به عنوان خدمت گیرنده، نقش ممتازی در ترویج فرهنگ مهدویت دارد به گونه ای که جمع کثیری از اعضاء جامعه پزشکی آماده همکاری در زمینه ترویج فرهنگ مهدویت هستند و همانگونه که دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در زمینه فعالیت های کانون قرآن و عترت پیشتاز و نمونه است، در حوزه فعالیت های مهدوی نیز از ظرفیت های بیشماری برخوردار است و پزشکان خیر دانشگاه در قالب تیم پزشکان مهدوی در برنامه های  زمان بندی و از قبل اعلام شده، در کلینیک های سلامت دانشگاه به مردم خدمات بهداشتی ودرمانی رایگان ارائه خواهند کرد.
در ادامه نیز موسی شهرکی مدیر بنیاد مهدوی، بیان کرد:  راه اندازی کانون پزشکان مهدوی که از پیشنهادات چند سال هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بوده است که ویزیت رایگان افراد نیازمند بخشی از اقدامات عام المنفعه این کانون است.
وی گفت: در زمینه فعالیت های آموزشی همگانی سلامت و ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه پزشکی تعمیم پیدا خواهد کرد.
گفتنی است کانون پزشکان مهدوی که با مشارکت پزشکان (بخش دولتی وخصوصی ) فعایت های خیر خواهانه خود را از سرگرفته است، در اولین گام، به 200 بیمار نیازمند در رشته های داخلی، بیماریهای کودکان، زنان و زایمان،دندانپزشکی در کلینیک های  عدالت و سلامت ، خدمات، ویزیت تخصصی و فوق تخصصی رایگان ارائه کردند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: نخستین پایگاه اورژانس بانوان استان سیستان و بلوچستان و پنجمین پایگاه اورژانس بانوان کشور در زاهدان افتتاح شد.

دکتر حبیب غزنوی در گفت وگو با ایسنا- افزود: ۷ تکنسین شامل ۵ خانم و ۲ راننده تکنسین آقا در این اورژانس فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: این پایگاه نقش مهم و موثری در ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در محل به بانوان دارد و از بسیاری از ارجاعات به بیمارستان‌ پیشگیری می‌شود.

دکتر رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در مراسم افتتاحیه نخستین پایگاه اورژانس بانوان و مرکز ارتباطات اورژانس زاهدان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: خدمات حوزه سلامت سیستان و بلوچستان بسیار مطلوب است و این خدمات باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

وی افزود: راه اندازی اورژانس بانوان جزو نیازهای اصلی استان و کاری ماندگار است و برای راه اندازی سایر پایگاه ها در استان و زاهدان با دانشگاه علوم پزشکی جهت خرید آمبولانس و تامین فضای فیزیکی همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال