Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: جلسه ممیزی برنامه ایمنی آب شهر زنجان برگزار گردید،که با اجرای برنامه ایمنی آب گام بزرگی در جهت حفظ و ارتقاء کیفیت آب شهر زنجان و جلوگیری از ورود آلودگی ها به منابع تامین آب و شبکه های آبرسانی برداشته می شود.

به گزارش خبرنگارایلنا ازز نجان، علیرضا جزء قاسمی هدف از برگزاری نسشت ممیزی برنامه ایمنی آب شهر زنجان را نظارت بر اجرای برنامه توسط تیم ممیزی کمیته ایمنی آب کشور متشکل از نماینده شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، سازمان جهاد کشاورزی و اعضای کمیته آب استان زنجان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه ایمنی آب یکی از برنامه های مهم سازمان بهداشت جهانی (WTO) می باشد که در راستای حفظ و ارتقای کیفیت آب و جلوگیری از آلوده شدن آب آشامیدنی از حوزه آبریز تا نقطه مصرف اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان خاطرنشان ساخت: برنامه ایمنی آب در شهر زنجان از سال 96 آغاز شده و در راستای اجرای این برنامه تا کنون 6 برنامه از 10 برنامه تعریف شده در این خصوص شامل: تشکیل تیم کمیته برنامه ایمنی آب استان زنجان  و انجام توصیف ، شناسایی رویداد های مخاطره آمیز و ارزیابی ریسک ، اعتبار بخشی اقدام کنترلی موجود و ارزیابی مجدد ریسک ها ، توسعه اجرا و نگهداری یک برنامه بهبود و ارتقاء و تعریف برنامه پایش اقدامات کنترلی در حوضه های آبریز ، منابع تامین آب ، تصفیه خانه ، مخازن ، شبکه توزیع و مصرف کننده گان انجام شده است.

جزء قاسمی گفت: تا کنون نتایج ممیزی موفقیت آمیز بوده و رهنمودهای لازم در خصوص هر چه بهتر اجرا شدن این برنامه در شهر زنجان و همکاری های بین بخشی سازمان ها ارائه شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: کمیته برنامه ایمنی آب در استان زنجان با ریاست شرکت آب و فاضلاب ، دبیری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و عضویت استانداری زنجان ، شهرداری ، سازمان آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب روستایی ، سازمان‌های حفاظت از محیط زیست و جهاد کشاورزی ، شرکت پایش فرآورده های نفتی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی جهاد کشاورزی حفاظت از محیط زیست سازمان صنعت معدن و تجارت فرآورده های نفتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی