Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان خرم‌‎آباد گفت: تعداد کلانتری‌ها و پاسگاه‌های خرم‌آباد با حوزه استحفاظی متناسب نیست چون برخی کلانتری‌ها به اندازه یک شهرستان حوزه استحفاظی و جمعیت دارد. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سعید رازانی ظهر امروز در جلسه تکریم ومعارفه فرمانده انتظامی خرم‌آباد که در فرماندهی نیروی انتظامی لرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت کار نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی در دو بخش ضابط و غیر ضابط فعالیت می‌کند که در بخش ضابط عمده فعالیت‌های کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در این بخش است و بخش کمتری از کارشان در اموری است که به غیر ضابط بودن ارتباط دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش عظیمی از برخورد با جرایم، تامین نظم و امنیت با همراهی نیروی انتظامی و دستگاه قضا است و در واقع مکمل یکدیگر هستند.

دادستان خرم‌آباد عنوان کرد: مرکز استان لرستان ویژگی‌های خودش را دارد بر همین اساس کار بسیار سنگین است چرا که تعداد کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با حوزه استحفاظی متناسب نیست و برخی کلانتری‌ها به اندازه یک شهرستان حوزه استحفاظی و جمعیت دارد.

وی بیان کرد: در مرکز استان برخورد با جرائم به شدت سریع و آنی صورت می‌گیرد و دستگاه قضا در بررسی جرائم پیگیری‌های لازم را خواهد داشت.

رازانی گفت:خوشبختانه استان لرستان از لحاظ رتبه جرایم در رده پایین کشور است و از فرماندهان پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها انتظار داریم تقویت گشت‌ها و برنامه ریزی برای کاهش برخی جرائم را در دستور کار داشته باشند.

وی تصریح کرد: حضور به موقع ماموران در برخی از  اماکن گردشگری که حجم گسترده گردشگران را داریم سبب کاهش جرایم می‌شود و چنانچه تجمیع 110 که در دست اقدام است انجام شود خواه و ناخواه ماموران ناچار خواهند بود به موقع در صحنه جرم حاضر شوند.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر باغ بادران با اشاره به اجرای طرح نور حجاب و عفاف نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان با تشویق به کشف حجاب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده هاست که اقشار مختلف مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی و خوشحال هستند.
حجت الاسلام شاهمیری دلسوزی دشمنان را برای زنان فریبکاری برشمرد و افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های بی شمار داروی‌های مورد نیاز بیماران خاص را تحریم می‌کنند و امروز داعیه حقوق بشر و حمایت از زنان و دختران ما را سر می‌دهند.
خطیب جمعه شهر باغ بادران، سرکوب جنبش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها را در غزه مصداق دوگانگی در شعار حقوق بشر غرب دانست و گفت: رسوایی هر چه بیشتر آمریکا و دشمنان امروز بیش از بیش قابل مشاهده استو جوانان ملزم هستند در برابر خدعه و نیرنگ این دشمنان قسم خورده بیش از گذشته هوشیار باشند که اینان دین جوانان را نشانه رفته اند.

دیگر خبرها

  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند