Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:56:38 GMT

تونل گردنه حیران امروز مسدود است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۹۶۰۴

تونل گردنه حیران امروز مسدود است

​رئیس پلیس راه گیلان گفت: به علت تعمیرات و رفع نواقص سامانه روشنایی تونل، گردنه حیران در جاده آستارا - اردبیل از ساعت ۷ تا ساعت ۱۶ امروز مسدود است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به علت تعمیرات و رفع نواقص سامانه روشنایی تونل، گردنه حیران در جاده آستارا - اردبیل از ساعت ۷ تا ساعت ۱۶ امروز مسدود است لذا رانندگان می‌توانند از کنار گذر تونل تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به جاده خاکی کنار گذر تونل، افزود: به علت آسفالت نبودن مسیر کنار گذر تونل حیران، رانندگان با صبر و حوصله بیشتری رانندگی و به توصیه‌های ماموران پلیس راه و راهداری توجه کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در محورهای استان گیلان عادی و روان است، ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

سرهنگ محمدپور گفت: ۱۴ فقره تصادف جرحی با ۱۸ مصدوم در ۲۴ ساعته گذشته در محورهای گیلان به وقوع پیوسته که مصدومان این حوادث به مراکز درمانی منتقل شدند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گردنه حیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کرج -چالوس در ۲ روز آینده از ساعت ۹ تا ۱۵ مسدود می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ سیاوش محبی گفت: مسیر جنوب به شمال محور کرج -چالوس به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده، از دوم تا سوم اردیبهشت به مدت دو روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر برای انجام عملیات نصب توری بسته می‌شود.

­وی افزود: هموطنان در این ساعات، می‌توانند از آزادراه تهران - شمال تردد کنند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان
  • محور کرج - چالوس طی ۲ روز آینده از ساعت ۹ تا ۱۵ مسدود می‌شود
  • محور کرج -چالوس طی ۲ روز آینده از ساعت ۹ تا ۱۵ مسدود می‌شود
  • محور کرج -چالوس در ۲ روز آینده از ساعت ۹ تا ۱۵ مسدود می‌شود