Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، محسن رستمی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت:برای 9 شهرستان زلزله‌زده 400 میلیارد تومان در بخش صنعت و معدن، تسهیلاتی با نرخ 6 درصد و چهار درصد برای مناطق مرزی اختصاص یافته است.

وی گفت: تسهیلاتی نیز برای تأمین سرمایه در گردش و تکمیل طرح‌هایی با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی به استان تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی افزود: از محل طرح اشتغال فراگیر نیز 800 میلیارد تومان به استان اختصاص یافته که متقاضیان می‌توانند از طریق سایت کارا تسهیلات مورد نیاز خود را درخواست کنند.

انتهای  پیام/ز


  800 میلیارد تومان  در طرح اشتغال فراگیر به استان اختصاص یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد

مسئول کمیته آمار و ارزیابی عملکرد ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ضمن تشریح عملکرد این ستاد در نوروز ۱۴۰۳ گفت: اصفهان در زمینه سفر و جذب مسافر (تعداد مسافران) رتبه پنجم را در کشور به خود اختصاص داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مرتضی نصوحی با ارائه گزارشی از نتایج فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان در نوروز امسال گفت: در تعطیلات نوروزی 1403 یک میلیون و 281 هزار مسافر در اصفهان اسکان یافتند که در این راستا، حدود 10 درصد از جمعیت کل مسافران در هتل‌ها و مهمان‌پذیرها و حدود 45 درصد در مدارس آموزش و پرورش اسکان یافتند.

وی با اشاره به آمارهای بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری اصفهان ادامه داد: در نوروز امسال حدود 84 هزار بازدید از باغ گل‌ها و 97 هزار بازدید از شهر رویاها صورت گرفت و همچنین خانه امین‌التجار با 8 هزار بازدیدکننده رتبه قابل توجهی را به خود اختصاص داد.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی عملکرد ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اعلام اینکه جزءخوانی قرآن، مراسم دعاخوانی و رویدادهای نوروزی بیشترین میزان استقبال از سوی گردشگران را در میان رویدادهای فرهنگی به خود اختصاص داد، بیان کرد: در نظرسنجی از گردشگران شاخص گردشگرپذیری اصفهانی‌ها 83 درصد رضایت با شاخص زیاد و خیلی زیاد را نشان داد و 93 درصد مسافران نیز از شهر اصفهان رضایت کلی داشتند.

به گفته او، اصفهان در زمینه سفر و جذب مسافر (تعداد مسافران) رتبه پنجم را در کشور به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/163

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد
  • افتتاح طرح‌های هادی در ۷ روستای خوی
  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • ۲۴۳۰ لرستانی مشمول امهال تسهیلات کشاورزی
  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • آغاز ساخت کلاس‌های درس خیرساز در شهرستان مهر
  • خرید تضمینی راهکاری برای بهره‌برداری از فناوری بومی/صفی از شرکت‌های خوش‌نام برای دانش‌بنیان شدن