Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود افشاردوست، رئیس ورزش منطقه آزاد کیش در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال میزبانی جزیره کیش از تیم های صعود کننده به جام جهانی 2022 قطر بیان کرد: به لحاظ اقامتی، رفاهی و ... جزیره کیش، پتانسیل میزبانی از تیم های صعود کرده و هوادارانش را دارد اما به لحاظ مسائل فنی فوتبال و زمین های تمرینی باید توسعه پیدا کند و اکنون یک زمین چمن وجود دارد که باید ترمیم و بازسازی شود تا به زمین درجه یک تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در طرح توسعه کیش که به تایید محمد ابراهیم انصاری لاری به‌ عنوان مدیرعامل منطقه آزاد کیش رسید و قرار است طرح نهایی در 10 هکتار هفته آینده به تایید معاونت عمرانی برسد، در صدد هستیم تا یک محلی در کیش بنا شود که دارای یک هتل بین المللی پنج ستاره، 4 یا 5 زمین فوتبال با استاندارهای جهانی، سالن تمرین و ... باشد و بتوانیم کار را آغاز کنیم. اگر شرایط مهیا شود، همزمان می توانیم میزبان 4 - 5 تیم صعود کننده و هواداران شان باشیم.

افشاردوست ادامه داد: فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) یا فدراسیون فوتبال قطر صحبتی با مسئولان کیش نداشته اند و احتمال دارد قطری ها با فدراسیون فوتبال ایران صحبت کرده باشند. قرار است شیخ حمد بن خلیفه بن احمد، رئیس فدراسیون فوتبال قطر به کیش بیاید و بازدیدی را انجام دهد و من بیشتر از این اطلاعی ندارم.

رئیس ورزش منطقه آزاد کیش  در مورد طرح 10 هکتاری برای میزبانی از تیم های صعود کرده به جام جهانی گفت: طرح آمده است و آن را برای تغییرات بازگرداندیم و قرار است هفته آینده طرح بار دیگر بیاید تا معاونت عمران سازمان نظر دهد و بتواند به جمع بندی برسد. به طور قطع میزبانی از تیم های صعود کننده به بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال می تواند کمک زیادی به ورزش کشورمان کند و قطعا به توسعه زیرساخت ها کمک چندانی می کند.

افشاردوست در پایان گفت: خیلی دوست داریم تا این میزبانی اتفاق رخ دهد و تنها هدف مان جام جهانی 2022 نیست، بلکه در صدد هستیم تا زیرساخت های ورزش و فوتبال توسعه پیدا کند و تیم های ایرانی برای برپایی اردو به خارج از کشور نروند، بلکه در کشور و در جزیره کیش تمرینات شان را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: احتمال برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با همکاری ایران قوت گرفت گفت و گوی روحانی و امیر قطر برای مشارکت ایران در جام جهانی چرا اینفانتینیو ایران را برای مشارکت در جام جهانی پیشنهاد داد؟

انتهای پیام/

اظهارات رئیس ورزش منطقه آزاد کیش  درباره مشارکت در جام جهانی فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است