Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از وضعیت بیمارستان شهید راثی شهرستان شاهین دژ بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، صبح امروز سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از وضعیت بیمارستان شهید راثی شهرستان شاهین دژ بازدید کرد.

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۳ جسد از گور دسته جمعی در بیمارستان «ناصر» غزه خارج شد

سرهنگ یمن ابوسلیمان، مدیر دفاع مدنی خان یونس، امروز دوشنبه به سی ان ان گفت: پس از خروج نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیلی از منطقه در ۷ آوریل، گور عظیمی با دست کم ۲۸۳ جسد در حیاط مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس در جنوب نوار غزه کشف شد. 

ابوسلیمان گفت: «نشانه‌هایی از اعدام‌های میدانی وجود داشت. ما نمی‌دانیم که آنها زنده به گور شده اند یا اعدام شده اند. اکثر اجساد تجزیه شده اند.» 

پیشتر گروه امداد و نجات غزه اعلام کرد که جسد ۵۰ شهید را بیرون کشیده که نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی به صورت دسته جمعی در مجتمع پزشکی «ناصر» در خان یونس آنها را دفن کرده بودند.

با این حال، ارتش اسرائیل هنوز هیچ اظهار نظری در مورد کشف گور دسته جمعی در پی عملیات آن در خان یونس که تقریباً چهار ماه به طول انجامید، ارائه نکرده است.

اسماعیل الثوابته، مدیر کل دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه به تازگی گفته: «رژیم اشغالگر گوری را در داخل دیوار‌های مجتمع پزشکی ناصر برای مخفی کردن جنایت‌های خود ایجاد کرده بود. ما پیش‌بینی می‌کنیم که حدود ۷۰۰ شهید در گور‌های جمعی در داخل مجتمع ناصر باشند.»

اسرائیل از زمان حمله مرزی حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ یک حمله نظامی مرگبار به نوار غزه انجام داده است. در این حملات دست‌کم ۳۴۲۰۰ فلسطینی، اکثرا زنان و کودکان، شهید شده‌اند و بیش از ۷۷۰۰۰ نفر دیگر در بحبوحه کشتار جمعی و کمبود وسایل ضروری زخمی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • ۲۸۳ جسد از گور دسته جمعی در بیمارستان «ناصر» غزه خارج شد
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • برخی رشته‌های تخصصی پزشکی در حال حذف شدن است
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایرنشین چهارمحال و بختیاری
  • درمان بیماران یک عبادت و دارای اجر معنوی است
  • بیمارستان های دولتی ملزم به درمان رایگان کودکان هستند