Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، تیمهای ایران و ونزوئلا در دیداری دوستانه امروز به مصاف هم می روند. این مسابقه از ساعت 18 در ورزشگاه دوحه قطر به انجام می رسد.

یکی از سایت های لاتین درباره این مسابقه گفت: ونزوئلا بعد از تساوی مقابل ژاپن حالا باید در دوحه به مصاف ایران برود. دودامل در کنفرانس مطبوعاتی از نحوه بازی تیمش صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها 6 بازی در سال 2018 انجام داده اند. حریفشان ایران است. تیمی که خوب دفاع می کند و از نظم بالایی برخوردار است. آنها این مساله را در جام جهانی هم نشان دادند. در خط حمله هم یک جوان با استعداد به نام سردار ازمون دارند که در تیم روبین کازان بازی می کند و باید مراقب او بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم

سردار آزمون گفت که بولونیا در دیدار برابر رُم تیمی شایسته‌تر برای پیروزی بود اما آنها هم به راه خود ادامه می‌دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته تیم فوتبال رُم در بازی خانگی هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا 3 بر یک برابر بولونیا شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شد. تک گل رُم را سردار آزمون 4 دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه 56 وارد دروازه بولونیا کرد.

گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد

آزمون پس از این شکست خانگی رُم گفت: گاهی فوتبال این‌گونه پیش می‌رود و اجتناب‌ناپذیر است. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود. ما هم به دنبال کسب 2 امتیاز بودیم اما گاهی پیروز و گاهی هم بازنده می‌شوید. با وجود این شکست سخت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

مهاجم رُم درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی و گلزنی اظهار داشت: بازیکنی تعویضی که به میدان می‌رود باید به تیمش کمک کند. این وظیفه هر بازیکنی است که در خدمت تیم باشد.

سردار آزمون در پاسخ به پرسشی درباره سخت‌تر شدن کار رُم برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باید ببینیم در پایان چه چیزی پیش می‌آید.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • هشدار حسینی به بازیکنانش: باید بی‌رحم باشید
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • بعد از ۴۰ سالگی انجام این کار‌ها به ضرر شماست