Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج به همراه رویداد 48 ساعته فناوری اطلاعات، نمایشگاه محصولات دیجیتال و همایش علمی فعالان فضای مجازی برگزار می گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسلم معین رییس سازمان فضای مجازی بسیج، ضمن اشاره به برگزاری نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج در روز های هشتم، نهم و دهم آذر ماه تاکید کرد: در رویداد رقابتی که از ساعت نه صبح روز هشتم آذر ماه آغاز شده و تا ساعت نه صبح روز دهم آذر ماه ادامه دارد، 96 تیم از 32 استان در سه رشته اپ، گیم و انیمیشن به صورت 48 ساعته در سالن ورزشی «پنج آذر» با یکدیگر رقابت می کنند و سه تیم منتخب هیات داوران در مراسم اختتامیه تجلیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین اظهار داشت: افتتاحیه رویداد با سخنرانی سردار غیب پرور فرماندهی محترم سازمان بسیج مستضعفین آغاز خواهد شد و ایشان موضوع اصلی رقابت تیم ها در تولید محتوا را اعلام خواهند کرد. در این رویداد از هر استان یک تیم تولید کننده اپ، یک تیم تولید کننده گیم و یک تیم انیمیشن ساز از فعالان فضای مجازی بسیج حضور خواهند داشت.   معین در ادامه گفت: همایش عملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور بیش از 800 نفر از 32 استان کشور به همراه شرکت کنندگان در رویداد؛ از ساعت 14 روز دهم آذر ماه تا ساعت 17:30 در سالن بصیرت لانه جاسوسی با محوریت سخنرانی آموزشی کارشناسان حوزه فضای مجازی برگزار خواهد شد.   وی افزود: مراسم اختتامیه همایش از ساعت 16:30 الی 21:30 در سالن بصیرت لانه جاسوسی برگزار شده و شامل تقدیر از نه تیم برگزیده رویداد در سه رشته اپ، گیم و انیمیشن، تقدیر از فعالان برگزیده سال 1397 سازمان فضای مجازی بسیج، تقدیر از خانواده دوتن از شهدای گرانقدر انقلاب و همچنین سخنرانی دوتن از مسئولین بلندپایه کشوری و لشکری خواهد بود. در این مراسم میهمانان ویژه ای از مسئولان حوزه فضای مجازی و حوزه فرهنگی کشور حضور خواهند دشت.    معین در پایان تاکید کرد: همچنین نمایشگاه دست آوردهای بسیج در عرصه فضای مجازی در روز دهم  آذر ماه همزمان با برگزاری همایش علمی فعلان فضای مجازی بسیج و همایش اختتامیه از ساعت 15 الی 21  در محل ورودی سالن بصیرت لانه جاسوسی برپا خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان

فاطمه فروتن در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین المپیاد هنری وزارت فرهنگ و ارشاد با هدف شناسایی، کشف و هدایت استعدادهای هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت هنری ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به جزئیات بیشتر المپیاد هنری بیان کرد: ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی، ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به خصوص در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی، کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزارهای هنری و آموزشی از اهداف مهم دیگر المپیاد هنر است.

فروتن ادامه داد: وجه تمایز بارز این المپیاد با سایر رویدادهای هنری این است که شرکت‌کنندگان در قالب تیم‌های آموزشگاهی یا هنرستانی در رقابت‌ها شرکت می‌کنند و این المپیاد در سه سطح آموزشگاهی، استانی و ملی برگزار می‌شود.

به گفته وی، هر یک از این مراکز آموزش هنر که در نخستین دوره المپیاد شامل آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنرهای زیبا می‌شود در رشته‌های تعیین شده تیم‌هایی را معرفی می‌کنند که بر اساس شاخص‌های اعلام شده، تیم‌ها ابتدا در آموزشگاه یا هنرستان به رقابت پرداخته و آثار آنها داوری می‌شود و به مرحله استانی راه می‌یابند.

سرپرست معاونت هنری ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه المپیاد هنر از سطح کیفی بالایی برخوردار است، گفت: آثار راه یافته به مرحله استانی توسط داوران استانی ارزیابی شده و برگزیدگان آن‌ها به سطح ملی راه می‌یابند و در این مرحله آثار برگزیده رشته‌های موسیقی و نمایش اجرای زنده خواهند داشت و آثار سایر رشته در فضای نمایشگاهی به نمایش عمومی گذاشته می‌شوند و داوری خواهند شد که تیم قهرمان هر رشته از بین برگزیدگان نهایی انتخاب و موفق به دریافت جام قهرمانی می‌شوند.

فروتن به اشاره به سرفصل‌ها و موضوعات المپیاد هنر اضافه کرد: هویت و سبک زندگی ایرانی اسلامی، ایجاد انگیزه و امید آفرین، ایجاد شور اجتماعی و تقویت مشارکت‌های عمومی، تحکیم بنیان خانواده، همبستگی ملی و انسجام اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اهم موضوعات این المپیاد است.

وی تصریح کرد: علاقه مندان برای اطلاع کامل از این شرایط علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.amoozeshehona.ir وارد سامانه المپیاد هنر شده و اطلاعات کامل را دریافت کنند و با هماهنگی مدیران آموزشگاه‌ها و هنرستان‌ها نسبت به ثبت نام تیم‌ها اقدام کنند.

کد خبر 6086555

دیگر خبرها

  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان