Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@12:41:12 GMT

یادواره شهدای «آبروی محله» در خوسف برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۹۸۰۳

یادواره شهدای «آبروی محله» در خوسف برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف از برگزاری یادواره شهدای «آبروی محله» در اول آذرماه خبر داد و گفت: این مراسم در روستای مهدیه با حضور خانواده شهدا، مسئولان و مردم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، به مناسب هفته بسیج و در راستای کنگره ۲ هزار شهید استان، مسئولان شهرستان خوسف با خانواده شهدای این شهرستان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: امنیت امروز کشور، مدیون خون شهدا، پدران و مادرانی است که در این عرصه از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند.

 

محمدعلی بشیری گفت: شهدا راه مکتب و امام خود سیدالشهدا علیه السلام را انتخاب کرده و در این راه جان خود را فدای آرمان های انقلاب کرده اند.

 

وی در این دیدار از یادواره شهدای «آبروی محله» در اول آذر خبر داد و گفت: این مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در روستای مهدیه با حضور خانواده شهدا، مسئولان و مردم برگزار می شود.

 

مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران خوسف، حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده در این دیدار اظهار کرد: یکی از برنامه ها کنگره دو هزار شهید استان خراسان، سرکشی، دیدار، دلجویی و بررسی مشکلات خانواده های شهدا است.

 

در این دیدار با خانواده های علی اکبر نوروزی، قدرت الله قاسمی، غلامحسین بهارشاهی و علی محمد تاجدینی در روستای مهدیه از توابع شهرستان خوسف دیدار شد.

 

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته وحدت آذربایجان غربی حسن روحانی ارزانی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان ارومیه شیراز ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور محمد بن سلمان همایش برادری جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی طرح دادرس بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان

 مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهیدان کرم نارویی و ابراهیم شهرکی نسب دیدار و از آنان تجلیل کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان دیدار با خانواده شهدا را موجب افتخار و توفیقی بزرگ الهی قلمداد کردند که نصیب خدمتگذاران نظام شده است.

 کرمی در ادامه افزود: خانواده های معظم شهدا با توکل بر خدا و صبر در اوج قله های فداکاری و ایثار هستند .

 استاندار سیستان و بلوچستان خانواده شهدا را مایه خیر و برکت نظام و انقلاب  و امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام دانستند. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: فرصت های جدیدی برای توانمند سازی ایثارگران و نقش آفرینی در حوزه های اقتصادی استان با حمایت‌های استاندار فراهم آمده است.
 
 مجتبی میرحسینی در ادامه افزود: خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند و امروز وظیفه ما است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با  احساس مسئولیت بیشتری تلاش نماییم. 

 معلم شهيد کرم نارویی در سال ۱۳۲۷ در شهرستان زاهدان ديده به جهان گشود و در سال ۱۳۷۸ به دست اشرار کوردل در ایرانشهر به فیض شهادت نائل آمد.

 شهید مدافع وطن ابراهیم شهرکی نسب مورخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ در سن ۲۷ سالگی حین انجام مأموریت در سراوان به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • بیش از ۲۰۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی