Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@19:45:34 GMT

انیمیشن شهید بالازاده سال 99 پخش می‎شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۹۸۰۶

انیمیشن شهید بالازاده سال 99 پخش می‎شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: انیمیشن زندگی نامه شهید "مرحمت بالازاده" طبق برنامه‌ریزی‌سال ۹۹ پخش می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،علی ملااحمدی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در اردبیل از تولید انیمیشن زندگی نامه شهید مرحمت بالازاده در 52 قسمت 11 دقیقه ای خبر داد و گفت: این انیمیشن توسط صدا و سیمای مرکز اردبیل در حال تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انیمیشن زندگی نامه شهید مرحمت بالازاده در سال 99 پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل تولید برنامه‌، انیمیشن و مستند با محوریت زندگی نامه شهدای والامقام، شهدای مدافع حرم، ایثارگران و جانبازان  را یکی از اولویت‌های صدا و سیمای مرکز اردبیل دانست و گفت: تولیدات خوبی در این راستا داریم.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز اردبیل توسعه اقتصادی و پیشرفت استان را به تصویر می کشد، گفت: برنامه‌های مختلفی با هدف معرفی دستاوردهای انفلاب اسلامی ایران به همگان به ویژه نسل جوان،  توسط صدا و سیمای مرکز اردبیل در حال پخش و تولید است.

شهید مرحمت بالازاده که به شهید فهمیده آذربایجان معروف است در سال 1349 در یکی از روستاهای گرمی چشم به جهان گشود و حدود سه سال در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل با دشمن جنگ کرده و در روز 21 اسفند ماه 1363 در جزیره مجنون و در عملیات بدر شهید شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و شرکت توسعه آزاد پاسارگاد در راستای تسریع در اجرایی و عملیاتی شدن پروژه ساخت مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز رشد و سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه‌ای با حضور رئیس و معاونان این واحد دانشگاهی، مدیرعامل شرکت توسعه آزاد پاسارگاد (شتاپ) و مدیران شرکت‌های فناور در حوزه صنعت ساختمان به امضا رسید.

فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه با معرفی ظرفیت‌های مرکز رشد این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این مرکز رشد با مجوز ۷۰ درصدی در صنعت ساختمان و فناوری نوین و مصالح ساختمانی در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های علمی و گروه‌های متخصص متقاضی استقرار در مرکز رشد، در پرورش و رشد کسب‌وکار‌ها در زمینه تولید و تجهیز ساختار صنعت ساختمان با الگوی جامع و با بهره‌گیری از تحقیقات روزآمد با وجود فضا‌های کارگاهی به‌منظور راه‌اندازی خط تولید از مزیت‌های این مجموعه و افزایش فعالیت‌های ساختمانی تأثیر بسزایی داشته است.
به گزارش آنا، در پایان از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مزرعه آموزشی کولیک بازدید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصغر فرهادی بخشی از هنر انقلاب است/ هنری که نگاه اصلاحی دارد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۳۱ فروردین
  • صدور موافقت‌نامه اصولی اولیه برای ۱۴ طرح گردشگری درگلستان
  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۹ فروردین
  • ورنر هرتسوگ صداپیشه انیمیشن بونگ جون‌هو می‌شود